
Drbárna: Marketingová propagace Star Treku XI - žádné peníze!
pá 20. června 2008 autor: Bedraz přečteno: 4297x
komentáře: 3
Musíme jen doufat, že se to zlepší. Jinak by mohl ST 11 dopadnout jako ST 10 :-( což by byla škoda.
Re: : Nebál bych se. Jednak jméno Abrams je samo o sobě poměrně velkou zárukou, že marketing bude na vysoké úrovni (viz Cloverfield). Navíc jelikož točí poměrně dost úsporně, je docela možné, že zbylé peníze na natáčení půjdou právě do marketingu, takže se třeba dočkáme i něčeho, co Star Trek ještě nezažil. :-D Jen doufám, že to dojde i k nám.
Spravne, spravne - slovicko DRBARNA je u tohoto clanku na miste, protoze si myslim, ze na tom neni zrnko pravdy. Myslim, ze spolecnost Paramount Pictures si sakra! vzala k srdci, kdyz marketingove nezvladla Nemesis a film i diky tomu dost drsne propadl. Nyni ma ale v rukou dilo JJ Abramse, hollywoodskeho to talentu. A uz na tom se da marketing skvele vystavet a film prodat. Nebal bych se, ze by se na marketing nedaly penize. Myslim, ze kdyz uz do toho Paramount sel, da do toho tentokrat vsechno.
Komentáře mohou přidávat pouze přihlášení čtenáři.