Toto je archiv českého Star Trek portálu Trekkies.cz, který není od ledna 2021 aktualizován a je přístupný pouze ke čtení. Pokračujte prosím na novou verzi webu Trekkies.cz.

Spiner kritizuje Vzpouru a brání Nemesis

čt 12. listopadu 2009      autor: Weyoun      přečteno: 4046x      komentáře: 16

Vložit nový komentář

kadet Garak
Garak - čt 12. listopadu 2009 - 08:31
Naprosto chápu, že pan Spiner hájil produkt, na kterém se v té době podílel a do kterého byl ponořený.
kadet Telemachus Rhade
Telemachus Rhade - čt 12. listopadu 2009 - 08:46
Hnůj: To je ale snůška keců! :-/ Spiner sice dobře zahrál Data, ale tam to končí. Můj názor na Spinera je stejný už od prvního interview, které jsem s ním viděl - namyšlený floutek, co si myslí, že spasil svět. Ze všech deseti filmů je tenhle scénář úplně nejhorší.
kadet Lukáš
Lukáš - čt 12. listopadu 2009 - 09:06
Hnůj?: Nemesis řadím na třetí pozici z těch 10 (11) filmů co byly natočeny. Má dobrý příběh, ducha ST a herci podali velmi dobrý výkon. Ano, hájí projekt na kterém se podílel. Je to nejen logické, ale i podložené smlouvou se společností Paramount (klidně i jakoukoliv jinou). Herec nemůže pomlouvat aktuální projekt, má ho pomoct propagovat. :-)
Měl jsem možnost se setkat s několika herci ST a ani jeden mi jako floutek nepřipadal. Pochybuji, že by Brent takový byl. Ale je to můj osobní názor.
komandér TREKr
TREKr - čt 12. listopadu 2009 - 09:56
Co se týče filmu Nemesis tak si myslím, že dějově je kvalitnější než stávající novinka Star Trek XI od J.J. Abramse, který na mě působí jako dějová patlanina, i když megalomansky a bombasticky efektně zpracovaná, což mu dává pozlátko. Nový Star Trek mi sem tam připadal až příliš komerční, oproti Nemesis, která chtěla dát fanouškům příběh a možné důstojné ukončení ságy o putování Picardovy posádky. Bohužel při tvorbě ST:Nemesis pár věcí nevyšlo a upadl do průměru ST filmů a výsledek nebyl takový jako se čekal, ale propadák - to ne, tedy u mě ne.

Co se týká Brenta - kdo ví proč ten rozhovor vyšel na povrch až po nějaké době? Měl většinu komentářů takových rozporuplných, ale myslím si, že duchu ST věří a i ST jako produktu, který se předkládá lidem. Sem tam se ho snaží, včetně jeho TNG kolegů, chránit před zlou kritikou. Hlavně Nemesis, protože kdo by nebránil své "d
praporčík Polux
Polux - čt 12. listopadu 2009 - 17:37
Ach jo: Nebudu zde opět uvádět svoje hodnocení Nemesis, to jsem v komentářích k různým článkům udělal už několikrát.

Pouze bych se zastavil nad tím, že výše uvedený rohovor byl zcela zjevně pořízen před uvedením filmu do kin, možná před samotným natáčením.

Z čehož logicky plyne nadšení Brenta Spinera ve film jako takový a jeho obhajoba/propagace. Pokud na něčem pracujete, je přece přirozené, že věříte v kvalitu toho něčeho a jeho úspěch, ne?

Co se děje na place při natáčení a to, co z toho pak vzejde ve střižně jsou navíc dvě zcela rozdílné věci.

Pozn: výše uvedené platí pro odpůrce Nemesis, pro mě je v TNG filmech no. 2 po Prvním kontaktu.
Star Trek - The future already today©
kadet Feidias
Feidias - čt 12. listopadu 2009 - 20:14
vážně zajímavé: To je vážně zajímavý rozhovor:). Inu Brent Spiner byl pro mě vždycky zajímavým hercem. Se mi několikrát zdálo, že si užíva Lore a vůbec spíš záporáky. V Enterprise byla postava Soonga taky trochu nevšední a ono to asi je osvěžující odpočinout si od data.

Mě se tedy Nemesis vůbec nelíbil. Neříkám to rád, ale prostě to tak vidím. Pro mě žádný z filmů (Khanův Hněv už si moc nepamatuju, budu muset osvěžit:) nebude tím nejlepším z ST.

Zaznamenal jsem všeobecnou kritiku Bermana a taky jí moc nechápu, protože mě se z Enterprise nejvíc líbí první dvě řady a ty měl na svědomí spíš on (jestli se pletu, mě opravte). Třetí mi přijde asi nejhorší. Vypadá to jako by nevěděli co s tím udělat a 4 asi "Too many bad guys:)", takže se mi docela líbí jak ho brání.

P.S.: Teď jedu (konečně) ds9 a zatím mi přijde nejlepší.
bez hodnosti Kodiak
Kodiak - čt 12. listopadu 2009 - 21:17
Na Nemesis sa nahodou dalo pozerat.Urcite viac,ako na tuto novu ...od Abramsa.Dopozeral som to len zo slusnosti a 2.krat uz urcite nie.Zato taky DS9 si davam po malych pauzach dokola:))
kadet Garak
Garak - pá 13. listopadu 2009 - 07:57
Tak tak, DS9 je nestárnoucí dílo, někdy mi přijde ve ST kruzích trochu nedoceněné. Skvělý humor, skvěle napsané dialogy, propracovanost charakteru postav (narozdíl od VOY) a jejich vzájemné vztahy, komplexnost, provázanost epizod atd. A nejlepší... No samozřejmě Garak. :-)
kadet Weyoun
Weyoun - pá 13. listopadu 2009 - 10:16
DS9: Plně souhlasím, jinak ještě lepší než Garek je Weyoun :-).
kadet Garak
Garak - pá 13. listopadu 2009 - 12:41
Ale jo, Weyoun taky ujde. :-)
kontraadmirál Tar-ara_Istandil
Tar-ara_Istandil - pá 13. listopadu 2009 - 18:15
Nemesis mě taky nepřipadá jako špatný film. To mě tedy nepřipadá žádný z ST filmů (tedy pozor, mluvím o těch deseti). Některé jsou lepší, některé horší, ale žádný imo vyloženě špatný. Konec byl imo emocionálně silný, nicméně mám štěstí, že "tu postavu" neřadím mezi své nej, protože jinak by mě to hrozně naštvalo a zkazilo nejen film. Nicméně B4 je B4 a Data zas Data. Spiner se mi ale převelice líbil v ENT jako Arik Soong. Perfektní postava :-).

A když už se nakousla ta DS9, tak rozhodně souhlasím, že je to skvělé :). A Garak? Elim je pro mě nej postava z celého ST ;-).
komodor William Kirk
William Kirk - pá 13. listopadu 2009 - 19:28
Nemesis rád nemám. DS9 rád mám - a souhlas, Garak je výborná postava. Když dávávali DS v telvizi, tak jsem vždycky čekal, jestli tam Garak bude (když ještě nebýval v každé epizodě). Jinak si nemohu pomoci, ale mám rád postavu Gul Dukata. Alaimo ho hrál parádně...
"Slow but sure, that´s the story of my life." - William Shatner
kontraadmirál Tar-ara_Istandil
Tar-ara_Istandil - so 14. listopadu 2009 - 01:23
Cardassiani jsou všichni velmi zajímaví, já to říkám pořád :-).
kadet tomix
tomix - so 14. listopadu 2009 - 10:29
Ked som videl Nemesis prvykrat, tak musim povedat, ze som nebol velmi nadseny. Ale - po zhliadnuti filmu Special Edition som radikalne zmenil nazor - vsetko to dobre, co som si dovtedy nevsimol akoby vystupilo na povrch. Zeriem Toma Hardyho, podla mna je skvely, hlavne, ked to nepozerate v dabingu, ale po anglicky. Podla mna akykolvek dabing zabija Star Trek - tvorcovia sa tam patlu aby vytvorili Ronovi Perlmanovi specificku modulaciu hlasu a to si nenecham ujst. A tak podobne, to bol len priklad. Milujem zaciatok, ked to Jerry Goldsmith rozbali a kamera preleti okolo planety Remus az k senatu na Romulus. Vlastne je toho malo, co sa mi na Nemesis nepaci. Mozno koniec mohol byt trochu lepsi, niektore efekty dokonalejsie (Datov cliffhanger na Scimitar) a zvukove efekty rucnych fazerov trochu udernejsie, hlucnejsie. Vzdy som chcel, aby bol serial s Enterprise-E, to by bola show, but the road not taken.
kadet tomix
tomix - so 14. listopadu 2009 - 10:40
a zhodou okolnosti tiez prave pozeram DS9 po desiatich rokoch, prave som na 2.sezone, Garak a Dukat rulez, epizoda Necessary evil sa asi zaradila medzi moj top 20, ale kedze som po tretej sezone skoro nic nevidel, tak sa zatial budem drzat trochu pri zemi
kadet Garak
Garak - čt 19. listopadu 2009 - 17:05
No sláva! Jsem hrozně rád, že se mezi trekkies najdou taky lidi, kteří dokážou ocenit DS9. Pořád se to všude hemží jen TOS či TNG (nic proti nim) a na tenhle skvost se trochu zapomíná. :-)

Komentáře mohou přidávat pouze přihlášení čtenáři.

Star Trek and all related properties are Registered Trademarks of Paramount Pictures, registered by United States Patent and Trademark Office. All rights reserved. THESE PAGES ARE NOT OFFICIAL!

Internetový portál Trekkies.cz je vytvářen a spravován klubem a dalšími redaktory. Je postaven na základech redakčního systému phpRS.

© 2005, Trekkies: TNG