Česká předpremiéra filmu Star Trek: Do temnoty
st 22. května 2013 autor: little borg přečteno: 4928x
komentáře: 43
homer - st 22. května 2013 - 09:48
Nu tak to bude pěkně nabitý program Warp 03 a pak kino, to je tedy nálož
Xilt - st 22. května 2013 - 10:19
Super, i kdyz trosku skoda, tak nejak jsem doufal primo v IMAX. No nevadi, ten IMAX me urcite nemine, minimalne 2x.
Eodeon - st 22. května 2013 - 10:53
A cože až tak pozdě? To pak není moc přístupné pro mimopražské.
“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
Telemachus Rhade - st 22. května 2013 - 13:03
Sobota večer je vpravdě nevhodný termín. Pražáci jsou mimo Prahu a mimopražským nejede nic zpátky. Počkám si na 2D. Ale díky za snahu - možná to chtělo dát dopředu malou anketku.
vlasopes - st 22. května 2013 - 13:07
STID není vysloveně špatný film, ale má hrozný dějový chyby, kdy si říkáte, jako to myslí vážně?!?, a příliš lacině se snaží zalíbit určitý skupině lidí napodobováním příběhu z původního vesmíru. Nebudu psát spoilery, ale nečekejte od toho zázraky. Opravdu už chápu, proč je tento film namířený na stejnou skupinu diváků jako F@F X.
little borg - st 22. května 2013 - 15:04
Až na výjimky všechna zahraniční média dávají filmu hodnocení A+. Věřím, že to není jen tak pro nic za nic.
Pokud jde o termín, stanovil ho distributor a stanovil ho s ohledem na Warp 03 perfektně. Navíc sobota 1. 6. ve 20 hodin je pořád lepší, než 6. 6. v 0:00. A v neposlední řadě to není předpremiéra pouze pro fanoušky, ale pro širokou veřejnost. Věřte, že poté co si oficiální místa přečtou diskuze, jaké tady běžně jsou kolem Abramsových filmů, tak jim na fanoušcích příliš záležet nemůže. A ani se nedivím. Nevidět film a předem ho odsuzovat... no comment.
Pokud jde o termín, stanovil ho distributor a stanovil ho s ohledem na Warp 03 perfektně. Navíc sobota 1. 6. ve 20 hodin je pořád lepší, než 6. 6. v 0:00. A v neposlední řadě to není předpremiéra pouze pro fanoušky, ale pro širokou veřejnost. Věřte, že poté co si oficiální místa přečtou diskuze, jaké tady běžně jsou kolem Abramsových filmů, tak jim na fanoušcích příliš záležet nemůže. A ani se nedivím. Nevidět film a předem ho odsuzovat... no comment.
Telemachus Rhade - st 22. května 2013 - 15:27
To už téměř nestojí za komentář... Ty evidentně nechápeš a nechceš vidět, že lidé mají odlišný, nebo lépe řečeno negativní postoj, protože se jim styl udaný jedničkou nelíbil. Myslíš si, že je to módní póza? Fajn, tak si to mysli. Ale nevnucuj nám prosím, že když nebudeme dopředu nektitickými obdivovateli, distributor pro nás už nikdy nic neudělá. Nedělej z nás ovce. Děkujeme.
omi - st 22. května 2013 - 15:39
Telemachu nikdo z tebe nedělá ovci. Myslím, že kdybych soustavně kritizoval vydání nějaké knihy, že mi její pokračování taky následně nepošleš před oficiálním vydáním zadarmo. Je tu prostor na každý názor, pokud je zformulován slušně. Pokud někdo má potřebu sahat k vulgaritám, tak holt musí jinam.
„Sněte jako byste měli žít navěky. Žijte jako byste měli zemřít dnes.“ – James Dean
Telemachus Rhade - st 22. května 2013 - 15:49
Omi, nikdo tu nenapsal nic vulgárního :) To zaprvé.
little se tu opřel do fanoušků, kterým se to nelíbí. A to se nelíbí mě. Právě proto, že každý máme právo na názor. Distributor to musí zkousnout (pokud ho to vůbec zajímá). Stejně jako musím zkousnout, pokud se někomu nelíbí mnou vydaná kniha.
Tímto prosím littla, aby se nadále zdržel neopodstatněných výkřiků. Já, a určitě i vlasopes, velmi dobře víme, proč se nám STID nelíbí. Já jsem ho četl, vlasopes ho pravděpodobně viděl. Tímto bych to uzavřel a věřím se, že debata nebude nadále zbytečně krystalizována.
little se tu opřel do fanoušků, kterým se to nelíbí. A to se nelíbí mě. Právě proto, že každý máme právo na názor. Distributor to musí zkousnout (pokud ho to vůbec zajímá). Stejně jako musím zkousnout, pokud se někomu nelíbí mnou vydaná kniha.
Tímto prosím littla, aby se nadále zdržel neopodstatněných výkřiků. Já, a určitě i vlasopes, velmi dobře víme, proč se nám STID nelíbí. Já jsem ho četl, vlasopes ho pravděpodobně viděl. Tímto bych to uzavřel a věřím se, že debata nebude nadále zbytečně krystalizována.
vlasopes - st 22. května 2013 - 16:02
vlasopes by rád dodal, že jsem film opravdu viděl a podělil se o své zážitky s trekkies z USA, Kanady a Evropy, a ve většině případů jsme se shodli, že 09 byla lepší příběhově a bez tolika dějových chyb. Víc nechci prozradit, ale i když je příběh víc ST-ový než 09, tak na velké plátno je to málo. Ale na 3D v Imaxu asi nakonec zajdu.
vlasopes - st 22. května 2013 - 16:06
A ještě poznámku little borg, nevím, kde bereš naprostou jistotu, že VŠECHNY média dávají A+. Četl jsem 2 recenze a ani jedna z nich nebyla na A+.
See for yourself - [link]
See for yourself - [link]
omi - st 22. května 2013 - 16:35
Telemachus: Vulgarity se tu bohužel objevují, jsou mazány. Little vysvětlil odpověď na dotazy (tady a na FB) proč film není dříve a v IMAXu, nemusíš si hned všechno vztahovat na sebe. Rozhodně nejste jen dva, kdo si o filmu myslí svoje a dávají to najevo. Distributor to asi zkousne, jen pak právě nemá potřebu fanouškům vyhovět a udělat předpremiéru dle jejich představ.
„Sněte jako byste měli žít navěky. Žijte jako byste měli zemřít dnes.“ – James Dean
lagga_VortaVor - st 22. května 2013 - 16:36
těěěěšííííím se :)
"What you think about and thank about, you bring about."
Telemachus Rhade - st 22. května 2013 - 17:05
Odkazovat na smazané? No, dobře, no :)
Dál to asi nemá cenu řešit. To je střet filozofií.
Dál to asi nemá cenu řešit. To je střet filozofií.
homer - st 22. května 2013 - 17:26
Já se taky moc moc moc těším i přes neustálé negativistické výlevy stale stejných osob. Předpremiéra je super ale ani IMAX si rozhodně nenechám ujít. Už si nevzpomenu na to kolikrát jsem v kině viděl ST2009, ale už teď je jasné že na mě, mé rodině a mých stejně nadšených kamarádech kina zas pořádně vydělají :)
little borg - st 22. května 2013 - 18:50
Já jsem jen řekl prostý fakt, který jsem jako fanoušek a vyjednavač o předpremiéře vyslechl přímo od manažera distribuční společnosti. Nic víc, nic míň. Tolik k těm "neopodstatněným výkřikům", Telemachu.
little borg - st 22. května 2013 - 18:55
PS: Nereagoval jsem na vlasopsa... Pokud se film nelíbí po zhlédnutí, nemám důvod s tím nějak polemizovat... beru to. :) Hodnotit film po přečtení knihy... Dobrá tedy. Budu to raději brát taky. ;)
Telemachus Rhade - st 22. května 2013 - 19:12
No, nereagoval bych na smazané komenty. Spousta by se tím ušetřila :) Pokud distributor nechce udělat předpremiéru, protože se někomu na netu film/styl nelíbí, něco to vypovídá.
Jinak příběh je úplně stejný i v knize. Lens flares už ho nevylepší :-)
Jinak příběh je úplně stejný i v knize. Lens flares už ho nevylepší :-)
Bedraz - st 22. května 2013 - 21:22
Skvělé, že bude předpremiéra! Jen bohužel budeme mimo Prahu, asi aspoň začnu nabízet zapůjčení uniformy šťastnějším fanouškům.
PS: nad některými komentáři tady jen žasnu, to jsme opravdu tak nevděčná komunita?!
PS: nad některými komentáři tady jen žasnu, to jsme opravdu tak nevděčná komunita?!
Technika překonala všechny vzdálenosti, ale nenabídla žádnou blízkost. M. Heidegger
vlasopes - st 22. května 2013 - 21:29
Docela mě pobavilo, jak se tady někteří bojí, jak zareaguje distributor. Ten by měl být vůbec rád, že na to tady někdo půjde. Všichni víme proč - Rakousko a Německo už dávno svoji premiéru mají za sebou, film se dá stáhnout už na několika serverech a navíc recenze, i když zde nepanuje úplná shoda, jsou poněkud kritické, a to ani nemluvíme o cenách vstupenek v normálním kině, natož 3D, resp IMAX. Mě fascinuje, jak se tady nyní prezentuje, jakou skvělou ochotu předvedl distributor, když fanouškům umožní zhlédnout film o celých 5 dní dříve než bude official release.
homer - st 22. května 2013 - 22:03
To Bedraz: Ano bohužel jsme velmi nevděčná komunita, co si neustále na něco stěžuje. A bohužel ti nejortodoxnější a věčně nespokojení z nás co se neustále ohánějí Roddenberrym zapomínají na jednu důležitou myšlenku, která se celým jeho Star Trekem prolíná a to je Tolerance. Ta naší komunitě také moc chybí
Riker - st 22. května 2013 - 22:20
Nekomu vadi, ze Abrams neni fanousek Star Treku a vizualne to posouva smerem k Star Wars. No a? Nicholas Meyer, reziser Khanova hnevu a Neobjevene zeme snad byl trekkie? A vubec prvni star trekovy film (ten hrozne dlooooooouhy) vznikal na kolene a scenar se dopisoval behem nataceni. Kdyz se rezirovani poprve ujal Spock-Nimoy, na Shatnera sly mdloby, protoze Nimoy nemel s rezirovanim zadne zkusenosti... Abychom si ty minule filmy prilis neidealizovali.
Jana Dvořáčková - st 22. května 2013 - 22:34
Zpráva skvělá, termín na houby. Nejsem z Prahy a ani se mi nechce vůbec uvažovat o tom, koho bych zase otravovala ohledně noclehu.
Zkrátka si počkám, až to doleze sem.
Zkrátka si počkám, až to doleze sem.
Když se díváš na hvězdy, nestůj uprostřed silnice...
Lukas - st 22. května 2013 - 23:14
Myslím, že slovo 'vděčnost' se tu trošku zneužívá k zatlačení projevů vlastního názoru. A Trekkies byli vždy charakterističtí tím, že si vytvářeli vlastní názory a dovedli o nich vcelku kultivovaně a vždy s velkým nadšením diskutovat. Já jsem tohleto vždycky obdivoval. Ti, co se místo diskuze dokázali akorát vztekat byli sice výraznější, ale vždy v menšině.
Vidim tu trochu rozpor, když se na jedné straně říká, jak bychom měli být studiu, distributorovi a bůh ví komu vděční a na druhé straně tu fanoušci JJTreku zároveň argumentují, že současnou formu ST musíme přijmout protože jde prostě o business, studio/distributor chce vydělat hlavně $$ a takhle to prostě 'musí být'.
Pokud studiu/distributorovi jde hlavně o $$, tak mu potom nejde o vděčnost a případná nevděčnost nějaké minoritní skupiny (jak někteří fanoušci JJTreku o nás Trekkies mluví) pro ně nebude rozhodující. Ostatně tahle předpremiéra je pro širokou veřejnost, takže to opravdu nedělají nezištně exkluzivně jen pro nás.
Vidim tu trochu rozpor, když se na jedné straně říká, jak bychom měli být studiu, distributorovi a bůh ví komu vděční a na druhé straně tu fanoušci JJTreku zároveň argumentují, že současnou formu ST musíme přijmout protože jde prostě o business, studio/distributor chce vydělat hlavně $$ a takhle to prostě 'musí být'.
Pokud studiu/distributorovi jde hlavně o $$, tak mu potom nejde o vděčnost a případná nevděčnost nějaké minoritní skupiny (jak někteří fanoušci JJTreku o nás Trekkies mluví) pro ně nebude rozhodující. Ostatně tahle předpremiéra je pro širokou veřejnost, takže to opravdu nedělají nezištně exkluzivně jen pro nás.
s.s.enterprise - st 22. května 2013 - 23:33
Taková krásná diskuse se tu v poločase po uvedení ve světe a před uvedením u nás rozvinula.. to se musím taky zúčastnit...
Tedy bohužel ST jako celý není vůbec dokonalý a snad v každém díle nebo filmu je hromada chyb a to buď fyzikálních nebo dějových a nebo v efektech, atd.
JJ ST je prostě komplet akční a vše znásilňuje ve prospěch emocí postav.. no bohužel i fyziku a logické myšlení.. to samozřejmě i jen trochu inteligentního diváka naštve.. no z mého pohledu taková TOSka je uplně OUT a mimo realitu prakticky ve všech uvedených ohledech, takže je-li JJ ST myšlen jako reboot TOSky, je to skvělá práce. Příběh a bugy nového filmu mám už načtené, ale viděl jsem jen 2009 verzi a ta se mi prostě emocionálně líbí hodně.. ale těch chyb a nesmyslů no... grrr... :)
Tedy bohužel ST jako celý není vůbec dokonalý a snad v každém díle nebo filmu je hromada chyb a to buď fyzikálních nebo dějových a nebo v efektech, atd.
JJ ST je prostě komplet akční a vše znásilňuje ve prospěch emocí postav.. no bohužel i fyziku a logické myšlení.. to samozřejmě i jen trochu inteligentního diváka naštve.. no z mého pohledu taková TOSka je uplně OUT a mimo realitu prakticky ve všech uvedených ohledech, takže je-li JJ ST myšlen jako reboot TOSky, je to skvělá práce. Příběh a bugy nového filmu mám už načtené, ale viděl jsem jen 2009 verzi a ta se mi prostě emocionálně líbí hodně.. ale těch chyb a nesmyslů no... grrr... :)
Lukas - st 22. května 2013 - 23:43
homer: Tolerance je naopak to, co s příchodem Abramse ze ST odstranili. A já bych rád, aby se to vrátilo. Pominu-li, že z jeho filmových příběhů tolerance nijak zvlášť nečiší, tak ale především: Původní ST byl inteligentní a zároveň zábavný a něco pro sebe si v něm našel každý. ST byl pro široké a rozmanité spektrum diváků, kteří si nijak nepřekáželi.
Naopak nový ST je zaměřen na poměrně úzkou skupinu diváků, kterým nabízí pouze to, co je zajímavé pro ně. Takže oni jsou plně spokojení. A ostatní, kteří ST milovali pro jeho další atributy, které Abramsovi a spol. evidentně nic neříkají, jsou najednou na obtíž. Jsou tolerováni jen dokud si nestěžují a přijímají plochou podobu ST, přesně tak, jak se to líbí oné úzké skupině diváků. Jakmile to ale nepřijmou a ani od ST nechtějí odejít, tak tím tolerance končí. Co naplat, že 40 let nabízel ST zábavu pro každou skupinu diváků a všichni si mohli přijít na své.
Dokonce i naše oblíbená zábava: rozbor ST chyb se najednou stala nepřijatelnou.
Naopak nový ST je zaměřen na poměrně úzkou skupinu diváků, kterým nabízí pouze to, co je zajímavé pro ně. Takže oni jsou plně spokojení. A ostatní, kteří ST milovali pro jeho další atributy, které Abramsovi a spol. evidentně nic neříkají, jsou najednou na obtíž. Jsou tolerováni jen dokud si nestěžují a přijímají plochou podobu ST, přesně tak, jak se to líbí oné úzké skupině diváků. Jakmile to ale nepřijmou a ani od ST nechtějí odejít, tak tím tolerance končí. Co naplat, že 40 let nabízel ST zábavu pro každou skupinu diváků a všichni si mohli přijít na své.
Dokonce i naše oblíbená zábava: rozbor ST chyb se najednou stala nepřijatelnou.
s.s.enterprise - st 22. května 2013 - 23:57
Lukas: Tak jako tvrdit, že si v ST každý něco našel není pravda, minimálně ne v Česku, kam ST dostal až velmi pozdě a většina lidí ST nemá rádo, nebo v něm nevidí absolutně nic.
S tím rozborem chyb máš pravdu, protože když tam naseká Abrams koko*iny, tak to můžou vážně brát jen žáci prvního stupně ZŠ... :(
S tím rozborem chyb máš pravdu, protože když tam naseká Abrams koko*iny, tak to můžou vážně brát jen žáci prvního stupně ZŠ... :(
homer - čt 23. května 2013 - 00:12
Lukas: Jenže já nemluvil o tom že tolerance vymizela z nových filmů, ale chybí mezi námi. Já mám velmi rád TNG, TOS, VOY, ale neodmítám ani nový přístup JJ. Že je to víc akční, jistě je. Ale on Khan byl v době svého vzniku též velmi akční, nám už to teď v porovnání se souč. akčními snímky nepříjde. A budeš se divit já si příběh a myšlenku našel i v JJ ST. Takže já se na nový ST těším a pro mě je to stále ST i když v novém kabátě. Asi hold já, moje maželka, můj kamarád jeho manželka,.... a několik dalších přátel patříme do té tvé "úzké skupiny". S čím ale fakt nesouhlasím je tvoje tvrzení že vy pravověrní fans jste tolerováni, jen pokud mlčíte. TO JE FAKT HLOUPOST. Já už tu diskuze nějaký rok čtu a útočné a netolerantní reakce byly povětšinou od ortodoxních fanoušků původního ST.
Lukas - čt 23. května 2013 - 00:14
s.s.enterprise: Ale je to pravda. Problém Česka je hlavně v tom, že spousta lidí se na to ani nechce podívat často z důvodu různých předsudků. To je pak ale něco docela jiného.
Abych upřesnil, tak ne absolutně každý (v matematickém slova smyslu), ale obrovské spektrum různých lidí s různými zájmy a povahami si ve ST mohlo něco najít. Nedávno mi jeden kamarád říkal, že jeho babička pravidelně sledovala TNG. Právě tahle rozmanitost je jednou z nejlepších vlastností Treku. Je jedno kolik ti je let, jaké máš vzdělání, z jakého si státu, jakou máš barvu pleti nebo pohlaví. Když pro tebe nebylo nic v jedné epizodě, tak pro tebe bylo dost možná něco v jiné epizodě. I proto je nemožné, aby se trekkies mezi sebou shodli na nějaké jedné nejlepší epizodě. :-)
Abych upřesnil, tak ne absolutně každý (v matematickém slova smyslu), ale obrovské spektrum různých lidí s různými zájmy a povahami si ve ST mohlo něco najít. Nedávno mi jeden kamarád říkal, že jeho babička pravidelně sledovala TNG. Právě tahle rozmanitost je jednou z nejlepších vlastností Treku. Je jedno kolik ti je let, jaké máš vzdělání, z jakého si státu, jakou máš barvu pleti nebo pohlaví. Když pro tebe nebylo nic v jedné epizodě, tak pro tebe bylo dost možná něco v jiné epizodě. I proto je nemožné, aby se trekkies mezi sebou shodli na nějaké jedné nejlepší epizodě. :-)
Lukas - čt 23. května 2013 - 00:26
homer: Taky to sleduju už roky a nemáš pravdu v tom, že by netolerantní reakce byly povětšinou od fanoušků původního ST. Ty netolerantní reakce se objevují ve větší než vhodné míře na obou stranách. Je přirozené, že si člověk všímá takovýchto reakcí víc u protistrany a právě proto jsem se snažil nenechat se touhle tendencí moc ovlivnit. Rozhodně netolerantní, agresivní a někdy až vulgární výroky padaly mnohokrát i ze strany fanoušků JJTreku.
Ten problém srovnání akčnosti Treku v dově TWOK a dnes si samozřejmě uvědomuju, ale proti akčnosti samotné vůbec nevystupuju. Akčnost byla nedílným kořením ST už v době TOSky a je to dobře. Ale bylo to vždy koření. Bez tohoto koření by Trek byl nudný. To rozhodně nechci. Ale co kritizuju je, že v nynějším ST se akčnost stala základem i kořením a to je špatně. TWOK byl akční a ne filosofický, ale ten příběh prostě nepůsobil tak absurdně a bezmyšlenkovitě, jako dnešní Trek.
Ono to jde udělat dobrý akční film, který nemá IQ 00nic. Ale musí se chtít.
Ten problém srovnání akčnosti Treku v dově TWOK a dnes si samozřejmě uvědomuju, ale proti akčnosti samotné vůbec nevystupuju. Akčnost byla nedílným kořením ST už v době TOSky a je to dobře. Ale bylo to vždy koření. Bez tohoto koření by Trek byl nudný. To rozhodně nechci. Ale co kritizuju je, že v nynějším ST se akčnost stala základem i kořením a to je špatně. TWOK byl akční a ne filosofický, ale ten příběh prostě nepůsobil tak absurdně a bezmyšlenkovitě, jako dnešní Trek.
Ono to jde udělat dobrý akční film, který nemá IQ 00nic. Ale musí se chtít.
homer - čt 23. května 2013 - 00:38
Lukas: baví mě že sis mě okamžitě zařadil do skupiny zastánce JJ ST a dokonce jsi mi ustanovil i protistranu :) Ale já NEJSEM zastánce JJ ST. Ja jsem jen fanoušek ST, který je otevřen i novému JJ přístupu. A jak už jsem psal já jsem si dějovou linii i myšlenku, věřte nevěřte, našel i v JJ ST.
Lukas - čt 23. května 2013 - 01:13
homer: Ale já taky neříkám, že bys byl proti původnímu Treku. To vůbec ne. A pokud jde o strany, tak v diskuzi je obvyklé že proti sobě stojí nějaké názory, které vytvářejí určité strany osob, které se přiklánějí k nějakému z těch názorů. Můžou se tam přiklánět více či méně. Ty strany nejsou v diskuzích obvykle nějak ostře vymezeny, jako jou třeba bojující strany ve válce. Často mají v některých věcech účastníci diskuze i shodný názor.
Kažodpádně tady v našem případě tu naprosto jasně vznikají strany. Není to určitě o tom, že jedna strana by byla jen pro původní ST a striktně proti Abramsovi a druhá strana zas jen pro JJTrek a striktně proti původnímu. Tohle je trochu o něčem jiném.
To, že se ti líbí i nový přístup je, jak už jsem říkal, v pořádku. Prostě sis i tu našel něco pro tebe. To, co je špatně je, že ST pod Abramsovou taktovkou najednou přestal mnoha fanům dávat mnoho toho, co mají rádi. A to není ani v pořádku ani nutné. Proč by Trek najednou nemohl být pro mě i pro tebe?
Kažodpádně tady v našem případě tu naprosto jasně vznikají strany. Není to určitě o tom, že jedna strana by byla jen pro původní ST a striktně proti Abramsovi a druhá strana zas jen pro JJTrek a striktně proti původnímu. Tohle je trochu o něčem jiném.
To, že se ti líbí i nový přístup je, jak už jsem říkal, v pořádku. Prostě sis i tu našel něco pro tebe. To, co je špatně je, že ST pod Abramsovou taktovkou najednou přestal mnoha fanům dávat mnoho toho, co mají rádi. A to není ani v pořádku ani nutné. Proč by Trek najednou nemohl být pro mě i pro tebe?
Diegina - čt 23. května 2013 - 10:10
No, já bych zde ráda zcela mimo předešlou diskuzi plnou absurdních hejtů na JJovo pojetí ST, vložila dotaz: Jak to je v Atlasu se vstupenkami? Musí se předem nějak objednávat/vyzvedávat? A adresa? Pro mimopražské dost důležité. Nerada bych zjistila, že lístky se musí vyzvednout nejpozději týden předem a to osobně, nebo podobné vylomeniny. Pokud byste zveřejnili slibované dodatečné info spíš dřív, než později, byla bych moc ráda. Předem díky:-)
Jana Dvořáčková - čt 23. května 2013 - 16:55
Myslím to naprosto vážně - z tématu diskuse udělejte divadlo.
A ty strany by měly být spíš tři.
- miluju ST, nesnáším JJ
- miluju ST, nevadí mi JJ
- jsem mladý nedávno náctiletý ucho a nevím, co si vzít ze ST, a tak miluju JJ, protože mi dá fakt hustej nářez všeho, co můj mozek dokáže zpracovat.
A ty strany by měly být spíš tři.
- miluju ST, nesnáším JJ
- miluju ST, nevadí mi JJ
- jsem mladý nedávno náctiletý ucho a nevím, co si vzít ze ST, a tak miluju JJ, protože mi dá fakt hustej nářez všeho, co můj mozek dokáže zpracovat.
Když se díváš na hvězdy, nestůj uprostřed silnice...
vlasopes - čt 23. května 2013 - 17:09
Lituji posledních 30 vteřin mého života, které jsem strávil čtením posledního příspěvku...
Jana Dvořáčková - čt 23. května 2013 - 17:30
Lituji posledních pěti minut, které jsem promarnila nad přemýšlením o obsahu posledního příspěvku...
Těch skupin bude asi víc.
Těch skupin bude asi víc.
Když se díváš na hvězdy, nestůj uprostřed silnice...
pavost - pá 24. května 2013 - 09:14
Tak jsem se právě díval na stránky kina Atlas a podařilo se mi nalézt stránku pro rezervaci lístků na předpremiéru. nápověda :-) :13461. Už se moc těším až tento film uvidím a rozhodně se nenechám znechutit některými komentáři... já mám rád všechny ST filmy a seriály.
Fanda - pá 24. května 2013 - 13:43
Už mám rezervaci... za chvíli nebudou.;-)
A k debatě o kvalitách filmu: Buďme rádi, že vznikají stále nové a nové filmy a že se celou tématikou někdo seriózně zabývá. Také mohl celý fenomén skončit propadlišti dějin, nebo v horším případě v produkce Hallmark apod.
Jen více filmů a více seriálů!!!
LLP;-)
A k debatě o kvalitách filmu: Buďme rádi, že vznikají stále nové a nové filmy a že se celou tématikou někdo seriózně zabývá. Také mohl celý fenomén skončit propadlišti dějin, nebo v horším případě v produkce Hallmark apod.
Jen více filmů a více seriálů!!!
LLP;-)
Pokud jsme ve vesmíru sami, je to strašné mrhání místem.
Nyota_Janewayová - čt 13. června 2013 - 19:10
Lidi,byla jsem předminulou sobotu v Brně,buhužel předpremiéru jsem nestihla,ale musím přiznat že ke konci mi i slzička ukápla. Ale dobrá zpráva,mám spracovanou kámošku,možná z ní ještě udělám trekkie,nioc není ztraceno.
If I want your oppinion, I will beat it out of you.
czspockcz - út 17. září 2013 - 22:24
To my jsme byli s kamarádem na premiéře v Jičíně. Už dvě hodiny před začátkem jsme byli nastoupení v uniformách.
Nakonec tam stejně přišlo jen 13 lidí.
PS: Nevíte proč se za námi všichni otáčeli?
Nakonec tam stejně přišlo jen 13 lidí.
PS: Nevíte proč se za námi všichni otáčeli?
cestovatelka - so 21. září 2013 - 18:52
czspockcz:
To je dáno tím že jste něčím nebviklí a lidi tě považují za "egzota"(omlouvám se za to označení, ale mě tak řekla jedna pani v praze v metru když jsem měla uniformu) také je to dáno tím jakou unyformu jste měli pokuď TOS tak taje ještě v pohodě jstli jinou tak je ještě otázka jakou kombinaci nejvíc pohled přitahuje červenočerná je jedno z jakého seriálu
To je dáno tím že jste něčím nebviklí a lidi tě považují za "egzota"(omlouvám se za to označení, ale mě tak řekla jedna pani v praze v metru když jsem měla uniformu) také je to dáno tím jakou unyformu jste měli pokuď TOS tak taje ještě v pohodě jstli jinou tak je ještě otázka jakou kombinaci nejvíc pohled přitahuje červenočerná je jedno z jakého seriálu
Co po nás zůstane není tak důležité jako to jak jsme žili. (kapitán Picard)
Komentáře mohou přidávat pouze přihlášení čtenáři.