Toto je archiv českého Star Trek portálu Trekkies.cz, který není od ledna 2021 aktualizován a je přístupný pouze ke čtení. Pokračujte prosím na novou verzi webu Trekkies.cz.

Star Trek: Voyager – 20. výročí

čt 15. ledna 2015      autor: omi      přečteno: 3405x      komentáře: 62

Vložit nový komentář

admirál Fanda
Fanda - čt 15. ledna 2015 - 09:23

No já jsem zrovna Star Treku nevěrný s SG1, ale když je to výročí... jdu do Endgame.:-) Kazoni s tou brokolicí na hlavě nebo co to je, mi taky nejsou jako nepřátelé moc sympatičtí.

Pokud jsme ve vesmíru sami, je to strašné mrhání místem.
komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - čt 15. ledna 2015 - 09:27
Já dneska budu oslavovat takový událost se musí zapít
Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - čt 15. ledna 2015 - 09:38
Je to legální seriál a má taky Dobrou časovou linii třeba v dílu Roztříštěný v čase
Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
nadporučík Dominik
Dominik - čt 15. ledna 2015 - 11:18

Voyager měl sice trochu pomalejší rozjezd ale nakonec paráda. Tři hlavní důvody, proč sledovat Voyager: 1) častý výskyt Borgů, 2) Sedmá z devíti - pravděpodobně nejvíc sexy ženská postava ze všech startrekovských seriálů, 3) svérázná postava Holodoktora. Osobně hodnotím jako druhý nejlepší seriál hned za Novou generací.

bez hodnosti vedek
vedek - čt 15. ledna 2015 - 11:22

Pamatam si ked to zacali davat na SAT 1. Najprv teaserova kampan ;) Prvy diel a seriu, som vnimal obdobne ako autor clanku..ziadna Federacia, Enterprise, divna lod a vsetko tak nejak divne moderne a uplne inak ako v TNG... Potom som si tak nejak zvykol.. :)

kadet lucas1701
lucas1701 - čt 15. ledna 2015 - 11:45

Když začali dávat u nás Voyager, nebyl jsem ještě vůbec fanoušek Star Treku, ale věděl jsem, že je Enterprise a její kapitán Picard, ale z nějakého důvodu už to najednou nebyla Enterprise a kapitán byla žencká s obrovskym drdolem na hlavě.. Už nevím, jak se to stalo, ale zřejmě jsem si s Voyagerem oblíbil Star Trekový svět a zpětně začal sjíždět VHS TNG, které si stejda pravidelně nahrával. A že to byl pořádný záhul :-D

admirál flotily Iconer
Iconer - čt 15. ledna 2015 - 11:47

✳✸✴ Hurá! Ať žije Voyager! ✳✸✴

„Co po nás zůstane není tak důležité jako to, jak jsme žili.“ (Jean-Luc Picard)
podporučík Khan
Khan - čt 15. ledna 2015 - 12:00

Ano, skutečně taková telenovela, nevím, jestli v pozitivním slova smyslu, ale přeci fajn. Design Voyageru se mi líbil od začátku a přes mnohé výhrady je Voyager výborný seriál. Oslavím asi také Ochráncem. Z pěti ST seriálů (nepočítám-li TAS) je u mně na solidním čtvrtém až pátém místě (nemohu se rohodnout jestli VOY nebo ENT).

bez hodnosti Dalibor
Dalibor - čt 15. ledna 2015 - 12:02

O Voyageru já mohu mluvit jen dobře...Díky němu a vysílání na ČT jsem se začal o fenomén ST zajímat.

komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - čt 15. ledna 2015 - 12:12
Podle mě je to seriál století
Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
kapitán flotily Jan Darkrider
Jan Darkrider - čt 15. ledna 2015 - 12:25

Ja mam rozkoukano, uz jsem to za posledni rok stihla 2x, ted jedu na treti shlednuti... Voyager je muj milasek. :-)

admirál flotily Chak.
Chak. - čt 15. ledna 2015 - 12:53

Díky za připomenutí, omi. To si rozhodně oslavu zaslouží. Voyager patří k mým nejoblíbenějším ST seriálům, stejně jako TNG, DS9... :-) Zkrátka, mám je rád skoro všechny. A oslavím to třeba Rokem pekla, když tam slaví narozeniny Janeway (nebo Fury, tam zase slaví Tuvok) ;-)

komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - čt 15. ledna 2015 - 13:30

Já jdu bouchnout víno

Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
kadet Hundur
Hundur - čt 15. ledna 2015 - 14:47

Všichni si připijme pořádným hrnkem černého kafe ("coffee, black!").

VOY mám rád, nějak jsem s ním naskočil na Star Trek (nepočítaje knihy z různých sérií), teprve před dvěma třemi roky se začla do preferencí drát Enterprise (i díky Jiřímu Dvořákovi jako dabér Archera a jeho krásnému hafánkovi), leč VOY nepřekonala a v posledním roce a půl to všechno smetla DS9 v originálním znění. Asi budu za DS9 pranýřovat, ale u nikoho nezní Engage! tak zlověstně, jako u Siska!

Oslavím Ochráncem! :)

We are Starfleet officers! Weird is part of the job. (cpt. Janeway)
kontraadmirál Tar-ara_Istandil
Tar-ara_Istandil - čt 15. ledna 2015 - 15:21

Teda, nechci kazit radost z oslav, ale někdo tu zase cestoval časem... do zítřka ;) (premiéra byla až 16. 1.)
Ale jinak pak samozřejmě... nechť oslavy propuknou ;).

podporučík vlasopes
vlasopes - čt 15. ledna 2015 - 15:31

IMHO, zdaleka nejhorší ST seriál, i když pár vcelku dobrých epizod zde bylo. Nic proti female captain, ale Janeway byla hrozná, nemluvě o tom, jak vždy rozsekala Borgy o kterých i Q mluvil s určitým respektem. Pokud jde o ostatní padouchy, tak škoda, že nedostali více prostoru Vidiáni - jedna z mála ras, která skutečně stojí za zmínku díky své unikátnosti.

Nejhorší epizody - Unimatrix Zero - hrozná slátanina, End Game, Paris a Janeway - zvířátka ze shuttlepodu, dinousaři ze Země v DQ.

Nejhorší postavy - Janeway by far, Seven of Nine.

komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - čt 15. ledna 2015 - 15:45

vlasopes: Nevím co máč proti Kathryn a celému Voyageru. Popravdě by mě to docela i zajímalo. Endgame to je super díl a Unimatice nula taky není špatná a to co jsi o Kathryn napsal to se mi nelíbí

Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - čt 15. ledna 2015 - 15:47

Hundur: Dáme si kafe jasnačka

Tar-ara_Istandil: Cestování o jeden den do budoucnosti snad nevdí

Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
admirál flotily omi
omi - čt 15. ledna 2015 - 15:55

Jaj, jsem se o den seknul. No aspoň budou všichni na zítřek dokonale připraveni. Omlouvám se všem, doufám, že jste nebouchli šáňo a nebudete muset pořizovat nové. ;)

„Sněte jako byste měli žít navěky. Žijte jako byste měli zemřít dnes.“ – James Dean
komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - čt 15. ledna 2015 - 16:05

Už jsem chtěla ale zatím mám jen to kafe alea aspoň jsi to připoměl

Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
kapitán flotily Jan Darkrider
Jan Darkrider - čt 15. ledna 2015 - 16:20

Aspon to vychazi na patek, tudiz pozivani alkoholu a pripadne neblahe nasledky tehoz druhy den nebudou takovy problem... ;-)

komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - čt 15. ledna 2015 - 16:24

Celej den prospíš a nikdo si tě nevšimne ;-))

Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
kapitán flotily Jan Darkrider
Jan Darkrider - čt 15. ledna 2015 - 17:31

@Kathryn - Jednou za cas se to da... ;-)))

komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - čt 15. ledna 2015 - 17:45
Jj dá
Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
komodor Leiah
Leiah - čt 15. ledna 2015 - 18:52

Voyager? Neurazí, ale ani neohromí. Viděla jsem jednou a nějak nemám potřebu se k němu vracet. Nenašla jsem v posádce nikoho, kdo by mi chyběl, kdyby zmizel. Takže zůstávám u své oblíbené trojice TNG - DS9 - ENT

Některé věci na světě fungují jen proto, že mají svá tajemství.
podporučík vlasopes
vlasopes - čt 15. ledna 2015 - 19:33

To Kate Janeway: předpokládám, že to je asi tvá oblíbená postava, proto se omezím jen na - she was a real pain in the ass.

kapitán Commander Togo
Commander Togo - čt 15. ledna 2015 - 19:54

Nedávno som tu písal svoju "Ódu na Voyager", takže len časť z toho zopakujem:

Voyager je pre mňa najlepší seriál aký som kedy videl a to nielen v rámci Star Treku. Nepamätám si seriál, kde by som si obľúbil úplne všetky hlavné postavy. Postavy, ktoré ma vedeli dojať aj rozosmiať - najmä scény s doktorom boli svetové. Pre niekoho to bolo možno až utopisticky dokonalé. Ale mne sa to tak páči. Dá sa povedať, že všetci boli inteligentní a priateľskí. Ale práve takéto typy ľudí mi v reálnom svete najviac chýbajú. Každý tam ukázal svoje sny a túžby, svoje radosti aj starosti. Každý mal svoju svojskú osobnosť, ale každý mal ten správny charakter, ktorý mi prirástol k srdcu.

Podľa mňa sa tento seriál zlepšoval zo sezóny na sezónu a gradoval až do úplného konca. Niekým možno kritizovaná posledná sezóna mňa naopak absolútne nadchla. Siedma sezóna je pre mňa dokonalé dielo s fantastickým zakončením v podobe epizódy Endgame....ja skrátka Voyager zbožňujem...... prekonal aj fantastickú TNG, čo som myslel, že je nemožné.

kapitán flotily Jan Darkrider
Jan Darkrider - čt 15. ledna 2015 - 19:58

@vlasopes - Kazdy mame svuj nazor. Mne zase jako "pain in the ass" pripada Kirk se svym "man-whore" chovanim a podle mne je to nejhorsi kapitan z vyberu Picard, Janeway, Sisko & Archer. Voyager mel spoustu chyb, ale to ma v dnesni dobe kazdy serial, kde by se dalo najit spoustu blbosti z hlediska deje, posloupnosti a logiky, nad kterymi by zustal rozum stat...

Unimatrix Zero byla pekna episoda, patri k jednem z mych oblibenych, hned vedle Drone, Dark Frontier, Gift, Imperfection, The Omega Directive, One ... atd atd... ale to bych tu byla dlouho, kdybych mela vyjmenovat vsechny moje oblibene... takze to nikomu neber a neznechucuj, stejne nazor tech, kterym se Voy libi nezmenis. :-)

komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - čt 15. ledna 2015 - 20:56

Jan: Máš úplnou pravdu nic nezmění fakt že jsem do VOYAGERU blázen je mi to jedno co si o mě ostatní myslí a nebojím se přiznat že jsem blázen ale nemusím DS9 a nestěžuju si. Nokoomu nevnucuji svůj názor jako Vlasopes.

Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
kapitán flotily Jan Darkrider
Jan Darkrider - čt 15. ledna 2015 - 21:02

@Kathryn - Pro mne je Voyager taktez nejoblibenejsi, ze vsech Treku. Vice-mene souhlasim s Commander Togo - protoze i mne prirostly k srdci ty postavy, navic samozrejme plus za Borgy. V mnohych postavach z Voyageru nachazim cast sebe samotne, a tak nejak mi prijde Voyager lidstejsi. Napriklad - Picard byl skoro model bezchybneho kapitana, ale chybi mu jakasi passion pro to, co dela, proste to nedava vubec znat, ze ho jeho prace ve Starfleet bavi a ze je to jeho zivotni cesta - a podle meho, Janeway je vice lidska, a neboji se za svoji posadku nasadit i zivot a vzdy stat za vlastnimi lidmi. Ale nejde tak daleko, jako jeden nejmenovany kapitan, ktery jde do extremu a klidne by vybombil celou planetu ne zcela vyspele civilizace jen proto, aby zachranil jednoho clena posadky...

kapitán Commander Togo
Commander Togo - čt 15. ledna 2015 - 21:13

Jan Darkrider: Je to presne tak! Som rád, že sa zhodneme .... akurát s tebou celkom nesúhlasím ohľadom postoja k 7 of 9 :-)

kapitán Commander Togo
Commander Togo - čt 15. ledna 2015 - 21:15

Teraz sa tu akurát rieši postava Seven of Nine. Trošku nechápem čo niektorým ženám vadí. No tak je to trošku sexistická postava. No a čo. Ale zároveň je tá postava inteligentná, zaujímavá a je okolo nej množstvo vynikajúcich epizód. Navyše ju Jeri Ryan veľmi dobre zahrala, čo bolo pre mňa dosť veľké a príjemné prekvapenie. Používala takú veľmi drobnú mimiku, ktorá umocnila napr. pri rozhovoroch alebo po ich ukončení dojem inteligencie... a naopak výrazne vzďaľovala 7 of 9 z pozície akejsi Barbie (ktorou našťastie nikdy nebola). Ak obsahuje dobrý sci-fi seriál okrem inteligentných príbehov aj trošku jemného a vkusného erotického šteklenia, nevidím v tom nič zlé. V TOS-ke tiež boli napr. minisukne a čierne pančuchy a pôsobilo to dosť eroticky. Chlapi to väčšinou vnímajú tak, že bolo spojené príjemné s užitočným. Dobrý sci-fi seriál a taký špeciálny bonus k tomu, ktorý dá o jeden dôvod viac to pozerať.

Uzavriem to tým, že čiastočne chápem čo niektorých ženám vadí ... Ale 7 of 9 nikdy v seriáli nikoho priamo neprovokovala, nezvádzala, nemanipulovala svojim vzhľadom. Dokonca nenosila ani minisukne či hlboké výstrihy. Neviem si predstaviť aké by to bolo, keby celý seriál nosila štandardnú uniformu ako to bolo napr. v epizóde Relativity. Či sa to niekomu páči alebo nie, podľa mňa by ten seriál o niečo prišiel ... a zbytočne. Bolo by to podobné ako keby Schwarzenegger alebo Stallone boli vo všetkých svojich filmoch zahalení. Keď má niekto dobrú postavu, prečo to neukázať.

komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - čt 15. ledna 2015 - 21:20

Jan: Teď ti nechci křivdit a jestli ano tak se moc omloouvám ale 7 of 9 zrovna nemusím ale Borgové jsou jinak,, kámoši'¨¨.

Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
kapitán flotily Jan Darkrider
Jan Darkrider - čt 15. ledna 2015 - 21:27

@Commander Togo - Mne proste vadi pristup, ze kazda zenska postava musi nutne byt "pastva pro oko", a to i ve sci-fi. Je to tak nejak medialni trend, v serialech, v hrach a proste se mi to nelibi, chtelo by to odbocit z tohoto stereotypu. Neni nic spatneho na tom mit odlisne nazory, shodnu se s tebou ohledne Voyageru v jinych bodech, ale co se tyce 7 z 9, tak tam se neshodneme. A propos, presne tyhle duvody, ktere udavas u TOS jsou jedny z dalsich, proc TOS nepatri mezi me oblibene.

@Kathryn - To je v pohode. Ja nektere aspekty 7 z 9 take nemusim, ale za ty nemam rada autory te postavy, kteri stoji za jejim vizualnim designem, nez postavu samotnou, protoze okrem viz zminovaneho "barbie vzhledu" 7 z 9 je zajimava postava a je velmi neprimou inspiraci pro muj roleplaying Liberated Borga ve Star Trek Online...

komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - čt 15. ledna 2015 - 21:29

Jan díky že to bereš takhle teť o tom zrovna píšu několik knih ;-)

Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
kapitán Commander Togo
Commander Togo - čt 15. ledna 2015 - 21:37

Jan Darkrider: OK, rešpektujem tvoj názor ;-)

komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - čt 15. ledna 2015 - 21:43
Togo má pravdu
Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
admirál flotily omi
omi - čt 15. ledna 2015 - 21:44

Hele jen takový blbý dotaz. Ve Star Treku by tedy vůbec neměly být fyzicky přitažlivé postavy? Nebo ano, ale měly by být neatraktivně zahaleny (třeba ve volné uniformě, která schová i neatraktivní tvary tloustnoucích důstojníků), nebo jak to myslíte? To, že je někdo "sexy" a nebojí se to ukázat je ve Star Treku nežádoucí?

„Sněte jako byste měli žít navěky. Žijte jako byste měli zemřít dnes.“ – James Dean
kapitán flotily Jan Darkrider
Jan Darkrider - čt 15. ledna 2015 - 21:56

@omi - To, co je atraktivni pro tebe nemusi byt zakonite atraktivni pro nekoho jineho.

Jde samozrejme pouze o muj nazor, kazdopadne, kdyz se ptas - Atraktvni postavy - Je to situacni - ale ja osobne si myslim, ze zrovna k postave 7 z 9 to nesedi, vzhledem k tomu, ze ona na takove nesmysly, jako je esteticno nehledi a nedokazu si predstavit, ze by chtela chodit v naprosto nepraktickych podpatcich, ktere by ji tak leda prekazely, protoze nemaji zadny ucel a vetsina cinnosti, ktere 7 z 9 vykonavala by se ji v tom proste delaly spatne.

To uz mi ten styl sedel vice k Deanne (A to i presto, ze se mne osobne tenhle styl nelibi), protoze ona proste byla paradiva sama o sobe a byla celkove uplna jina postava nez 7 z 9, co se tyce povahy.

Kazdopadne stale si stojim za tim, ze trend, ktery je (bohuzel) stale velmi popularni, v hrach, filmech, serialech, a to, ze zenske charaktery *vzdy* musi byt "pastva pro oko" pro panske publikum, tzn vzhled zeny je dulezitejsi a vyraznejsi nez charakter postavy, a charakter postavy je casto jen okrajovy nebo zcela vypusten; to je neco, co proste mne osobne vadi, a ve 24. stoleti, ve kterem se StarTrek odehrava, bych tak nejak cekala odklon od stereotypu jako je prave tento.

kapitán Commander Togo
Commander Togo - čt 15. ledna 2015 - 22:59

Jan Darkrider - Viem úplne presne ako to myslíš, ale vo filme či seriáli nemusí byť všetko úplne podľa reality a praktičnosti. Treba si uvedomiť, že film či seriál je v prvom rade audiovizuálne dielo. Malo by vzbudiť emócie, ale zároveň byť aj akási pastva pre oči a uši. Príkladom je napr. hudba. Keby to bolo vždy podľa reality, muselo by byť vždy ticho. Ale v seriáli ti hrá pri dojímavých scénach melancholická hudba a pri akčných scénach dynamická hudba. Podobné je to aj s vizuálom. Prečo si niektorí herci dajú maskovať vrásky alebo zahustiť vlasy. Skrátka každý chce vyzerať vo filme čo najlepšie - aj keď to nie je celkom podľa reality. Praktičnosť je podobný prípad. Je veľmi nepravdepodobné, že by bývalý borg začal nosiť priliehavé oblečenie a vysoké opätky. To je pravda. Ale keby 7 of 9 začala nosiť štandardnú uniformu, až príliš by splynula s posádkou a pôsobilo by to dosť nudne. Tiež nebolo príliš praktické, že Rambo behal po Vietname alebo Afganistane do pol pása vyzlečený. Ale keďže mal Stallone vypracované telo, umocňovalo to jeho pozíciu akčného hrdinu. Však nie každý ženský charakter v Star Treku či iných seriáloch je "pastva pro oko". Dajú tam len občas takú postavu, aby urobili trošku radosť pánom. Ale absolútne chápem, že hetero orientovaná žena z toho nijako špeciálne nadšená nie je :-)

kapitán flotily Jan Darkrider
Jan Darkrider - čt 15. ledna 2015 - 23:10

@Commander Togo - Jak rikam, tu se neshodneme. :-)

Ja si osobne myslim, ze 7 z 9 by byla daleko verohodnejsi jako postava, kdyby se autori postavy okate nesnazili o nalakani panskeho publika na jeji "prednosti". Samotna herecka podle meho nazoru vypadala v te uniforme daleko vice prirozene, a nebojim se rici, ze i mne tak pripadala hezci - vubec by mi nevadilo, kdyby ji nosila stale. Ba naopak. A nebo, kdyby zustala vice Borgem, co se tyce vzhledu. I to by bylo dost zajimave a zaroven by tim "vybocovala" ze zabehnuteho standardu, tzn. ne uniforma, ale neco, co by bylo, v ramci logiky postavy, daleko prirozenejsi.

Ad. akcni hrdina - Ja ti nevim, ja se na sci-fi proste nedivam proto, ze bych chtela obdivovat at uz jakekoliv telo. Sci-fi je neco, k cemu vzhlizim, jakozto k mozne budoucnosti, snim o tom, jaka by mohla byt spolecnost, a rozhodne pevne doufam, ze prave stereotypy, jako jsou tyto, nebudou necim, co se tak nejak ocekava, ale uvidime vetsi variabilitu, bez toho, aniz by to nekdo mel komukoliv za zle. :-)

kapitán Commander Togo
Commander Togo - čt 15. ledna 2015 - 23:33

Jan Darkrider - Ja ťa chápem, súhlasím a na sci-fi mám veľmi podobný názor ako ty. Viem, že si skrátka jeden z tých ľudí, pre ktorých nie je podstatný vizuál človeka. A to veľmi oceňujem.

komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - pá 16. ledna 2015 - 11:18
Tak dneska bouchneme to vínečko
Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
admirál Fanda
Fanda - pá 16. ledna 2015 - 12:44

Je mi hrozně líto trekkies, kterým se Voyager nelíbí. Ochudit své oblíbené univerzum o celý jeden seriál je strašná škoda. Star Trek přeci není jen jedna loď... Voyageru přeji do další dvacítky spoustu nových fanoušků.;-)

Pokud jsme ve vesmíru sami, je to strašné mrhání místem.
komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - pá 16. ledna 2015 - 13:28

Fando v tom souhlasím já jsem vlastně Voyagerem začinala

Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
kapitán Commander Togo
Commander Togo - pá 16. ledna 2015 - 13:46

Dnes pripíjame na Voyager !

komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - pá 16. ledna 2015 - 14:14

Zajisté Togo

Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
kapitán flotily Jan Darkrider
Jan Darkrider - pá 16. ledna 2015 - 15:08

Ja uz mam pripitek pripraveny na vecer, dala jsem si chladit, a dam si ke sledovani Voyageru. :-)

nadporučík Captain_P
Captain_P - pá 16. ledna 2015 - 15:38

Tak já se taky připojím k oslavám. Načnu si ten vaječňák, co si schovávám v lednici :-)

The sky calls to us. If we do not destroy ourselves, we will one day venture to the stars. C.E.Sagan
komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - pá 16. ledna 2015 - 16:40
My začínáme v 8
Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
viceadmirál Jana Dvořáčková
Jana Dvořáčková - pá 16. ledna 2015 - 22:51

Dvacet let je mazec. Já byla tehdá z nového seriálu celá nesvá. Vedla jsem boje s rodiči ohledně nahrávání, věčně ve škole neměla svačiny, protože kazety něco stály a naši mi peníz konkrétně na ně tedy často nedávali. Bylo to celé takové zapeklité. Každý pátek je donutit zmizet z obýváku, protože jinak mi to kazili takovými divnými řečmi. Nejhorší byly noční reprízy a potřeba nahrávat. Televize byla v obýváku, který sloužil i jako ložnice a nevzbudit je za chvíli, kdy zapntu tv, připravím kazetu a zapnu nahrávání, bylo kolikrát dost těžké. Většinou jsem si vyslechla dost řečí, i když jsem je předtím upozornila, co chystám. Vlastně nechápu, jak jsem to celé přežila (nahrávala jsem tehdy ještě Akta X a Krajní meze), těch kazet byly mraky.

Sedmá mi nevadí, můj brácha kvůli ní na ST koukal :) a já měla spojence.

Když se díváš na hvězdy, nestůj uprostřed silnice...
praporčík Goodman
Goodman - so 17. ledna 2015 - 15:19

VOY byl prima a mě se hodně líbil. Jedinou vadou byla poslední řada a neskutečně trapné ublíženecké výlevy holodoktora.

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.
kapitán Commander Togo
Commander Togo - so 17. ledna 2015 - 15:24

Goodman: Mne sa zase príliš nepáčila prvá sezóna a naopak posledná je moja jasne najobľúbenejšia. Koľko ľudí, toľko chutí.

admirál Hypospray
Hypospray - so 17. ledna 2015 - 18:14

Doby, kdy jsem hajila Voyager zuby nechty, jsou uz sice pryc, ale porad citim, jak hluboko se na mne cely dej serialu a vice mene vsechny postavy podepsaly, jak ho mam stale rada, coz jsem si koneckoncu utvrdila u Retro epizod. Serialu, jinych, novych, nestartrekovych, ktere bych rada zkoukla, je bohuzel pozehnane, takze si Voyager epizodu jen tak nepustim, ani kdyz je vyroci. Ale priznam se, s nametem jedne z nich jsem si prave 16. ledna popremyslela v souvislosti s plnenim odznacku Vypravec. Tak aspon tak :)

kadet Jura
Jura - ne 18. ledna 2015 - 17:39

Neví tu někdo jak to je s borsgskou královnou, jestli tu co zničil picard byla jiná než ta, co zničila Janeway nebo to je nesrovnalost?
Jinak co se týče VOY je to jeden z mých oblíbenějších ST seriálů, jenom mě zklamala postava B'Ellany, čekal jsem že se bude více chovat jako klingon.
Mezi mé oblíbené postavy patří 7 of 9, Tom Paris, Tuvok a hlavně Doktor. :D Ten patří k mým top postavám ze Star Treku. Ale jsem rád za Tuvoka, protože vulkánec na můstku mi chyběl 2x po sobě.

komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - ne 18. ledna 2015 - 22:55
Jura: B'Elanna je napůl člověk a napůl Klingon.
Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - ne 18. ledna 2015 - 22:57
Fando k tvému prvnímu komentáři Já jsem Taky ST nevěrnà ale a SGA. :-)
Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
praporčík lamicz
lamicz - po 19. ledna 2015 - 00:30

Tak pro mne to bylo 1. setkání se ST vůbec, takže za mne 1* :)

kapitán Commander Togo
Commander Togo - po 19. ledna 2015 - 12:42

Jura: Čo sa týka tých borgských kráľovien, ja v tom mám tiež chaos :(

komandér Kathryn Janewayová
Kathryn Janewayová - po 19. ledna 2015 - 16:35
Já taky Togo
Nic není neznámé, pouze dočasně skryté.
kadet pittrek
pittrek - po 19. ledna 2015 - 20:30

Zaujimave citanie. Voyager som nemal nikdy rad, bol to prvy Star Trek serial kde som neznasal takmer vsetky postavy (mal som rad akurat Harryho Kima a toleroval som Parisa - krstne meno si uz nepamatam). Nepacil sa mi design lode ani interiery, holograficky Doktor patri do rozpravok a nie do sci-fi. Specialne efekty co si pamatam boli priserne, niekde na urovni Babylon 5 - ak si dobre pamatam niekedy v tomto obdobi presli z fyzickych modelov na CGI, nie? Prejst z nadhernych modelov z TNG na nieco co vyzeralo ako nevydarena pocitacova hra - podla mna obrovsky krok spat. A ta mala - neviem ako sa volala, ale lepila sa na Seven of Nine - po par dieloch som ju mal chut zastrelit, rovnako ako tie borgske deti. Absolutne ZNICILI Borgov, z neporazitelnych nepriatelov TNG urobili bandu sracov. Snazili sa tam umyselne narvat nejaky konflikt, tak tam dali tych teroristov (ako sa to volali?), ale po par dieloch nastastie pochopili, ze sa posadka MUSI mat rada, inak to jednoducho nefunguje. Pribehy o nicom, kazdy problem sa da vyriesit hromadou technoblabolov...

Keby som sa velmi snazil, isto by som nasiel zopar dobrych epizod, ale uprimne povedane, Voyager som uz niekolko rokov nevidel a v najblizsej dobe ho asi ani neuvidim (TNG od kedy vysla prva seria na Bluray prave pozeram stvrty krat, TOS som za tu dobu videl 5 krat a Enterprise 2 krat).

Pre mna osobne bol Voyager obrovskym sklamanim a Enterprise prave naopak obrovskym pozitivom, a neskor som na internete so zdesenim zistil, ze moj nazor je znacne minoritny :-)

kadet RAM1024
RAM1024 - so 28. února 2015 - 17:52

Voyager byl první ST seriál, který jsem sledoval a možná právě proto je z mého pohledu nejlepším ST seriálem. Ano, ano nezapomenutelné páteční odpoledne s tímto seriálem na ČT1 před 16 lety. Navíc v té době po stránce zpracování (efekty, příběhy...) to byl špičkově povedený počin. Problém byl že jsme měli jednu TV a pokud občas nebyl obývák volný tak jsem si epizodu nahrával a pouštěl si jí třeba s hodinovým zpožděním (když bylo v obýváku volno). Navíc pak v létě 1999 začali celý seriál opakovat v nočních hodinách (první série premiérově vysílané v roce 1998 jsem ještě nesledoval) takže videorekordér byl neustále v pohotovosti. Jedna zajímavost: V ČR pilotní epizoda Ochránce vysílaná dle TV programu 15.2.1998 a poslední epizoda Dohra (díl II) 15.2.2002. Docela náhoda co? Na den přesně 4 roky.

Komentáře mohou přidávat pouze přihlášení čtenáři.

Star Trek and all related properties are Registered Trademarks of Paramount Pictures, registered by United States Patent and Trademark Office. All rights reserved. THESE PAGES ARE NOT OFFICIAL!

Internetový portál Trekkies.cz je vytvářen a spravován klubem a dalšími redaktory. Je postaven na základech redakčního systému phpRS.

© 2005, Trekkies: TNG