Toto je archiv českého Star Trek portálu Trekkies.cz, který není od ledna 2021 aktualizován a je přístupný pouze ke čtení. Pokračujte prosím na novou verzi webu Trekkies.cz.

William Shatner v Praze!

pá 26. července 2019      autor: Klub Trekkies: TNG      přečteno: 2956x      komentáře: 62

Vložit nový komentář

poručík Xilt
Xilt - pá 26. července 2019 - 11:30

Tak honem, kdo uz ma lupen? ;-)

admirál Fanda
Fanda - pá 26. července 2019 - 18:53

Už mám vstupenku :-) To je naprosto neuvěřitelné, že ho sem dokázal někdo přivést. Jen tak dál a teď už jen držet palce, aby všechno klaplo tak jak má, akce se všem vyplatila a my se mohli těšit na další star.:-)

Pokud jsme ve vesmíru sami, je to strašné mrhání místem.
poručík Ferry4porsche
Ferry4porsche - pá 26. července 2019 - 19:48

Taky mám vstupenku a už se nemůžu dočkat!

The heart needs discipline. Without discipline, there is no honor. Without honor, we are nothing.
podporučík Lostie13
Lostie13 - pá 26. července 2019 - 21:48

Tak tohle neuvěřitelně potěšilo, jdu koupit vstupenku!

I accept there are things in the universe that can't be scanned with a tricorder.
podporučík Lostie13
Lostie13 - pá 26. července 2019 - 22:15

Tak zakoupeno VIP, uvidíme se v první řadě! :)

I accept there are things in the universe that can't be scanned with a tricorder.
kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - pá 26. července 2019 - 22:47

Já snad v té druhé :) A těším se fest, tohle je fakt NĚCO!!!

" The Universe Is Balanced On The Back Of A Giant Koala " - O'Connor
kapitán flotily tzcomics
tzcomics - so 27. července 2019 - 12:29

Lístek zakoupen :-)

Neboť svět je dutý a já se dotkl nebe
kapitán flotily Tai
Tai - so 27. července 2019 - 16:44

Já už snad mám objednáno taky. Rozhodování mezi požitkem z Khanova hněvu na velkém plátně (z prostřed hlediště) a požitkem z panelu se Shatnerem (z prvních několika řad, kde na něj nebudu potřebovat dalekohled) bylo opravdu kruté!

kapitán flotily tzcomics
tzcomics - so 27. července 2019 - 17:35

Tai: A jak dopadlo? Já si nakonec připlatil. Když už, tak pořádně :-D

Neboť svět je dutý a já se dotkl nebe
kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - so 27. července 2019 - 20:44

Tai: Je fakt, že z těch předních VIP řad to kino asi nebude kdo ví jak příjemná projekce, ale já osobně tam jdu hlavně skre Shatnera, TWOK film na plátně by pro mě asi tak velký důvod k účasti nebyl...

" The Universe Is Balanced On The Back Of A Giant Koala " - O'Connor
poručík jamesjapp
jamesjapp - ne 28. července 2019 - 12:40

Mno ,tak tam budu s manzelkou taky ..

admirál pcermis
pcermis - ne 28. července 2019 - 20:46

Ač podepsanou fotku již mám a se Shatnerem jsem se již několikrát potkal, tak jsem neodolal a lupen si koupil. A také jsem řešil dilema film nebo panel nakonec jsem zvolil kompromis první galerie blíže k podiu. :-) Doufejme, že tato akce bude jako odrazový můstek k dalším velkým jménům ze světa ST.

Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
kadet Dasstik
Dasstik - po 29. července 2019 - 21:16

Hmm... osobně bych dal přednost autogramu, než fotce. Autogram mi přijde takový "pro mě do sbírky", zatímco společní fotka spíše na vytahování. Ale je to úhel pohledu, samozřejmě :-)

komodor Praotec trekkie
Praotec trekkie - út 30. července 2019 - 09:27

Už mám taky vstupenku, tak snad všechno klapne. :)

Na autogram se objevil dotaz na Facebooku a dle odpovědi organizátorů bohužel ppodepisování nebude, jen společné focení pro prvních šest řad.

praporčík Goodman
Goodman - út 30. července 2019 - 10:50

Kdo je to ten Shatner ? Hrál Spocka v TNG ?

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.
praporčík Goodman
Goodman - út 30. července 2019 - 10:51

Abych zabránil doživotnímu banu za rouhání, tak jsem si dělal samozřejmě legraci !

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.
admirál pcermis
pcermis - út 30. července 2019 - 13:47

Já to mám zase na opak pro mně má smysl autogram jen na fotce kde jsem s hercem. Což bývá na zahraničních conech zcela běžné, na focení dostaneš hned fotku do ruky a pádíš s ní do fronty kde si jí necháš podepsat.

Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - st 31. července 2019 - 00:00

Já jsem doposud volil podpis na promo fotce a ne na fotce s hercem. Mnohem raději se potom dívám na fotku té či oné postavy v kostýmu, kde jí to sluší a je prostě taková, jakou ji znám z filmu/seriálu. Fotka s hercem a se mnou pro mě takové kouzlo nemá...

" The Universe Is Balanced On The Back Of A Giant Koala " - O'Connor
admirál Fanda
Fanda - st 31. července 2019 - 22:50

Já jsem tedy jednoznačně pro společné foto, případný autogram na fotku a autogram na promo fotku mám nejníže. A nemám pocit, že by mělo jít o nějaké vytahování. Kdo preferuje podepsané promo fotky, tak nemusí utrácet za takové akce a může si je objednat a nechat poslat, případně koupit někde na větším conu, kde bývají stánky, u kterých koupíte autogram na promo fotce téměř na každého herce.

Pokud jsme ve vesmíru sami, je to strašné mrhání místem.
admirál pcermis
pcermis - čt 1. srpna 2019 - 13:32

Přesně tak podepsanou promo fotku seženu všude a je jedna jako druhá. Podepsaná fotka z hercem je vždy unikátní a je to pro mne připomínka na zážitek a vzpomínka na akci na které jsem se s hercem setkal. :)

Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - čt 1. srpna 2019 - 15:07

Fanda, pcermis: Aby nedošlo k nějaké mýlce, tak rozhodně si nemyslím, že by byla podepsaná fotka s hercem a mojí/něčí maličkostí horší než-li promo fotka, samozřejmě že taková fotka je naopak cennější skrze unikátnost a jedinečnost řekl bych, nicméně já osobně, jak jsem už psal, si raději vystavím tu promo fotku, která mi tu událost a setkání i přes svoji "nejedinečnost" připomene stejně tak dobře a hezky, jako ta společná fotka, kterou bych si klidně i podepsanou dal spíše do nějakého alba, kterým bych si tu a tam šel zalistovat, nebo se s ním někomu pochlubil, ale na výstavě mi bude zkrátka milejší ta promo fotka ;)

" The Universe Is Balanced On The Back Of A Giant Koala " - O'Connor
kadet Dasstik
Dasstik - čt 1. srpna 2019 - 16:29

Pro mě je nejlepší připomínkou na zážitek ta na místě podepsaná promo fotka :-). O nějakou koupenou a podepsanou mimo akci bych asi ani nestál.. Byl jsem na hodně akcích, kde byla v ceně balíčku i fotografie s hercem Párkrát jsem se na to fotografování vykašlal a párkrát se vyfotil a fotku mám někde na disku a viděl ji maximálně jednou. Krom toho když si představím jak se na těch fotkách tvářím, tak nějak nemám chuť si je vystavovat. Je také vtipné vidět některé fotky lidí se Shatnerem - na některých je vidět, že už by si dal pauzu :-) Ale to je u každého herce, který se fotí se 275. obdivovatelem asi normální, nebyl bych na tom lépe :-)

praporčík lamicz
lamicz - pá 2. srpna 2019 - 00:06

Shatner nemá k ST žádný vztah, pro něj je to jen práce, začal jezdit na cony a akce jen proto, že trekkies jaou natolik blbí, že mu to platí. Tak proč ne, že... Tohohle pána vychám.

praporčík Goodman
Goodman - so 3. srpna 2019 - 08:46

To lamicz: herec je povolání jako každé jiné (teda až na ty mamutí sumy za herecké honoráře). Dobrého herce od špatného lze rozlišit celkem snadno a to tak, že mu prostě tu jeho roli/charakter uvěříš. Třeba Kate Mulgrew. Co v ní vidí trekkies ? Kapitánku hvězdné lodi, neohroženou hrdinku a racionální vědkyni první velikosti. A přitom ve skutečnosti je to taková blbka, že se přidala ke hnutí spiklenců ploché Země. Čili ona zahrála svůj naprostý opak. A zahrála jej velmi dobře. Absolutně nemusí být žádná paralela mezi hranou postavou a skutečným charakterem herce. To, že někdo jezdí dojit prachy na cony je jenom pokračování jeho role. Něco jako přesčas v práci. Čili to Shatnerovi rozhodně nemám za zlé. Proč by neuspokojil poptávku po své osobě a něco si nevydělal? Jelikož obchod je oboustranný, tak oboustranně přináší profit. Shatnerovi peníze a fanouškům zážitky. To není hloupost, ale na jedné straně business a na druhé hobby.

Hloupostí bych akorát nazval takové to obdivovaní na hranici posedlosti nebo bezbřehému obdivování. Třeba při politických/reklamních kampaní nebo určování společenských/technických trendů, má zpravidla hlas herce velkou váhu (pokud je ta jeho role nějak propojená s daným tématem - třeba herec doktora a reklama na medikamenty popř.názor na očkování). Je to samozřejmě hloupost, protože ten herec tomu absolutně nerozumí, ale náš mozek funguje na bázi hledání souvislostí a má tendence podvědomě podléhat i zdánlivému klamu. Tady je nutné vždy oddělovat svoje fanouškovství od reality faktu.

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.
admirál pcermis
pcermis - so 3. srpna 2019 - 23:39

Souhlasím s Goodmanem. Je to práce jako každá druhá a pokud je jeho prací objíždět cony a dělat lidem radost tak je to práce snů. :-) Dělá to každý herec o kterého je zájem a nemá zrovna žádnou roli.

To je to samé a teď to zatáhnu hodně za vlasy ale ty jako vývojář bys udělal nějakou stránku ke které bys neměl vztah ale generovala by ty velkou sumu peněz, ty bys ses o ni nestaral dál. Ok nemám k ní vztah ale dělám jen údržbu která není moc náročná a beru zato peníze, ty bys to nedělal? :-)

Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - ne 4. srpna 2019 - 20:05

Goodman: Moc pěkně sepsáno, pod to se taky mohu bez problému podepsat. Jen to s Kate Mulgrew jsem nevěděl, to jako fakt.. ? :O

" The Universe Is Balanced On The Back Of A Giant Koala " - O'Connor
viceadmirál Samuel_Thorn
Samuel_Thorn - po 5. srpna 2019 - 12:14

Jakkob Killer, Goodman: @KateMulgrew: O kauze jsem do dneška nevěděl, ale rychlé hledání na Google ukázalo, že Kate namluvila průvodní slovo k traileru (nebo možná i v celému dokumentu), kde byla vyřčena myšlenka, že je Země středem vesmíru a Slunce obíhá kolem ní, tedy Geocentrismus. Kde se z toho stalo, že se přihlásila k hnutí "placatozemců", nevím. Nicméně Kate napsala, že to byl omyl. Na Googlu se to dá dohledat. Ale tím, že to není diskuze k tomuto článku, tak to už nechci víc rozvádět.

I cesta může být cíl…
admirál Fanda
Fanda - po 5. srpna 2019 - 16:26

lamicz: WTF? :-))))

Pokud jsme ve vesmíru sami, je to strašné mrhání místem.
admirál Fanda
Fanda - po 5. srpna 2019 - 16:28

Saumel: Díky za info... v dnešní době různých alternativních zpráv je vždycky lepší trochu hledat a ověřovat. Náhodou info k tomu, že "Shatner nemá žádný vztah k ST" by se někde najít nedalo? Nějak se mi nezdá, že když strávíš 2/3 života prací víceméně na jednom projektu, že si k tomu vztah nevybuduješ.:-)

Pokud jsme ve vesmíru sami, je to strašné mrhání místem.
admirál Fanda
Fanda - po 5. srpna 2019 - 16:29

Samueli, sorry, překlep ve jméně.:-) Omlouvám se.

Pokud jsme ve vesmíru sami, je to strašné mrhání místem.
viceadmirál Samuel_Thorn
Samuel_Thorn - po 5. srpna 2019 - 16:48

Fanda: Mrknul jsem letmo na net, takže je to bez záruky, ale viděl bych to tak, že Shatnerova negativní prohlášení na adresu Star Treku pocházejí z minulosti, kdy mu vadilo, že všichni ho viděli jen jako Kirka a ne jako Shatnera. Zjevně už mu to nevadí, a jako práce mu to jistě slušně vynáší.

I cesta může být cíl…
admirál flotily omi
omi - út 6. srpna 2019 - 10:35

Ještě, že pro ostatní tvůrce a herce to není jen práce. Nakonec myslím, že bych si i mezi fanoušky vzpomněl na některé, pro něž je jejich práce jen prostředek, aby se mohli věnovat svým koníčkům. Ty kdož jsi bez viny, hoď kamenem.

„Sněte jako byste měli žít navěky. Žijte jako byste měli zemřít dnes.“ – James Dean
praporčík lamicz
lamicz - út 6. srpna 2019 - 18:02

@Fanda: vždyť je to jasné i z toho Spockova filmu, nikde s nimi zpočátku nejezdil. Ono bohužel to, jestli k tomu daný člověk vztah má, či ne, je docela dost poznat, viz. jeho podmínky a ceny... v čem je jako o tolik zajímavější než kdokoliv jiný, který se normálně podepsal na fotku a stál cca třetinu? Proč nebude mit podpis s fotkou? Aby to náhodou dál někdo neprodal? Ale nebudu to už dál řešit, proč jsem vlastně něco píšu...

praporčík lamicz
lamicz - út 6. srpna 2019 - 18:18

@omi: Představ si, že pro hodně herců to není jen práce, viz. Mark Hamill ze SW např. a je to pak mnohem zajímavější - nechá se vyfotit jen tak v Praze na dovolené, protože to napíše fanouškům na Twitter, kde se momentálně nachází. Koneckonců co jsem viděl většinu ostatních ST herců, tak podle jejich podmínek a cen to skoro dotovali ze svého (nadneseně řečeno). Jak prohlásila Terry Farell: "mám ráda velké cony, zaplatí složenky, a pak můžu být i tady na malých". Fanoušků si váží a není to pro ně jen zdroj příjmů...

admirál pcermis
pcermis - út 6. srpna 2019 - 20:26

Ono tě tam taky nikdo nenutí chodit ale tvůj pohled je velmi zastřeny a nepřesný. Mám za sebou cca 10 zahraničních conu a x tech tuzemských mám třígenerační dúm a většinu stěn mi pokrývají fotky s ST herci takže myslím že mohu v tomto mít názor a s Shatnerem jsem se potkal už 5x a souhlasím jsou herci kteří se pro fanoušky rozkrájí a někteří jsou typ zaplať tady si stoupni a vypadní přiznávám a Shatner je tak někde uprostřed. A tu cenu tvoří jeho postava, oblíbenost co ve světe ST znamená, je logické, že o jednoho herce je vetší a druhého menší zájem a zájém a popávka tvoří cenu kterou netvoří ani tak moc herec jako spíše jeho agent. A je logické, že pokud je o někoho zájem tak nedá fotku za 10€ jako ten kdo je rád, že se sním někdo vyfotí a věř, že na těch zahraniční conech to tak je, že na jednoho herce se stojí hodinová fronta a na druhého sotva 5 minut a další věc až ti bude tolik kolik je Shatnerovi ti přeji abys byl tak vytální jako on a objíždel celý svět a dělal radost fanouškům. Myslím, že až budeš v jeho věku tak budeš už roky důchodce který se bude spoléhat pouze na důchod on stále pracuje,.... :-)

Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
praporčík lamicz
lamicz - út 6. srpna 2019 - 21:31

@pcermis: toho věku se dávno nedožiju a důchod žádný u nás nebude ;). Jsem čekal, kdo to vytáhne jako první - no, není snad sám v tom věku - nikdo z těch lidí nejsou mladíci. A zrovna v jeho případě si myslím, že kdyby mu to činilo obtíže, tak prostě nikam nepojede a nebude to řešit, tím méně nějaké fanoušky. V jeho případě mu to "dělání něco pro fanoušky" zkrátka nevěřím. Třeba se mýlím...

praporčík lamicz
lamicz - út 6. srpna 2019 - 21:37

Každopádně si to užijte, jen jsem vyjádřil svůj názor. Já zas někam ST vytáhnu jako cosplay mezi lidi, to mám nejraději ;)

kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - čt 8. srpna 2019 - 09:36

lamicz: A i kdyby to snad dělal jen pro prachy a ST jako takový mu byl někde... Vadí to snad nějak? Resp. i s takovou udělá spoustě lidí a fanouškům obzvláště radost, čili on dostane zaplaceno a lidi/fani mají zážitek a třeba i tu fotku. Ve finále je to ideální stav, který funguje a obě strany jsou spokojené. Kde je ten pomyslný problém, o kterém hovoříš.. ? Ať už je Shatner takovej nebo makovej, já v tom stále vidím spokojenost na obou stranách.. ;)

" The Universe Is Balanced On The Back Of A Giant Koala " - O'Connor
admirál pcermis
pcermis - čt 8. srpna 2019 - 23:39

Mě docela udivuje, že k nám má chuť pořád někdo jezdit. S naší náturou jsme věčně nespokojeni, Jednou je to, že sem nikdo nejezdí když se podaří víc akcí za rok tak jezdí moc. Jedou je to neatraktivní herec pak je zase moc atraktivní, pak je to zase moc drahé a když se sejde atraktivní herec za super cenu a ano lístek na Shatnera za 750,- to je sakra boží cena tak se vytáhne tohle. My jsme v tomto jako národ fakt ztracený a fakt se divím, že k nám ještě někdo chce jezdit,.... :-/

Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - pá 9. srpna 2019 - 07:52

pcermis: Podle mě se k těm lidem tyhle naše žabomyší nespokojené kňourání vůbec nedostanou. To je řekl bych hodně interní a k nim se max. dostane to, že si je můžeme, nebo nemůžeme dovolit...

" The Universe Is Balanced On The Back Of A Giant Koala " - O'Connor
kapitán flotily Eodeon
Eodeon - pá 9. srpna 2019 - 08:45

Jakkob: Podle mě má pcermis pravdu a není to jen u nás. Stačí si třeba vzít scénu z Galaxy Questu, kde si na conu na toaletách hlavní hrdina vyslechne, jak ho jeho "fanoušci" pomlouvají, která byla přímo inspirovaná reálnou příhodou, co se Shatnerovi stala. Ten ví ze všech nejlépe, co je to nevděk fanoušků. O to víc ho člověk musí obdivovat, že tu práci i přes to všechno dělá.

“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
praporčík lamicz
lamicz - pá 9. srpna 2019 - 10:19

Hehe, a sekta Jediné pravdy je kompletní. Hned musel vymítač Eodeon přispěchat s kázáním proti kacíři, a vysvětlit mu, jak zhřešil proti svatému Shatnerovi... Užijte si to, já budu dál hříšníkem ;)

praporčík lamicz
lamicz - pá 9. srpna 2019 - 10:36

Víte, proč nikdo nejde ke trekkies a radši jde k SW? Protože vy nejste fanoušci, ale fanatici, a nejste schopný (až na pár výjimek) přijmout názor druhého. A takový fandom nikoho normálního nezajímá ;) Přitom kdekoliv jinde nemají problém akceptovat jakýkoliv názor, každej má někoho/něco rád a někoho/něco vůbec nebo méně, to je prostě - hm, jak to říct - lidské? Ovšem tady je sekta Jediné pravdy a kdo nesouhlasí, je kacíř a je potřeba jej ihned vymýtit. Trošku se už nad tím zamyslete...

kapitán flotily Eodeon
Eodeon - pá 9. srpna 2019 - 11:34

lamicz: Aby bylo jasno, nikdo není povinen "přijmout" za své všechno, co se sem nebo kamkoliv jinam uráčíš napsat. Tvůj posvátný názor ti tu nikdo nebere. Jen si někteří dovolili vyjádřit nesouhlas. Což je zase jejich názor. Který teď upíráš ty jim. Tak přestaň kázat vodu, když jsi totálně pod obraz.

“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
admirál flotily omi
omi - pá 9. srpna 2019 - 11:46

Ale no tak, není třeba se chovat jak v mateřské školce. Nikdo nikomu názor na herce a jeho charakterové a osobní vlastnosti nebere. Nakonec sami nikoho z nich neznáme nijak důvěrně, tak co nám dává právo jiné soudit. Sem si každý může napsat, proč má někoho rád a stejně tak sem může někdo jiný napsat proč tu samou postavu/herce rád nemá a není třeba při tom po sobě házet žvýkačky. ;)

„Sněte jako byste měli žít navěky. Žijte jako byste měli zemřít dnes.“ – James Dean
praporčík lamicz
lamicz - pá 9. srpna 2019 - 11:52

Pane Eodeone, ale já nikomu nic nevnucuju, vy a vaše sekta hned musíte napsat svou jedinou pravdu. Absolutně odmítáte jiný názory, viz už tenkrát s tím DSC. Reakce souhlasná s názorem a vyjádření svého by byla něco jako "OK, mne Shatner vyhovuje, jdu na něj a už se těším. Nepřijde mi, že to dělá jen pro peníze.". A tohle je opřesně ta věta, co tu NIKDY nepadne a nikdy od vás. Takže opět klasický scénář, otočíte to tak, že to jakože všem vnucuju, přitom jsem na začátku pouze napsal, že toho pána vynechám, protože mi z toho a toho důvodu nevyhovuje. Okamžitě jste v opozici, nu, klasické chování sekty :D Takto jste to dělal s každým, komu se nelíbilo z nějakého důvodu DSC. Jo, plus ještě dostal psychologický rozbor, jak velkej je magor. No, tak si to tu užijte, nic se nezměnilo...

kapitán flotily Eodeon
Eodeon - pá 9. srpna 2019 - 12:02

lamicz: Užijeme. Protože o tom to celé je. Mít radost ze sledování seriálů. Mít radost ze setkání s oblíbenými herci. Umět tu radost sdílet s ostatními. Když to někdo neocení a užít si to neumí, nedá se nic dělat, jeho škoda. Nelze se zavděčit všem. Ale je rozdíl neumět se bavit u seriálu a u setkání herce a je rozdíl snažit se tu zábavu jedovatými komentáři otrávit i všem ostatním. To je zase ode mě na zamyšlenou.

“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
admirál flotily omi
omi - pá 9. srpna 2019 - 12:33

lamicz: Ono je těžké o čemkoliv diskutovat, když jediný argument pro ty, co se mnou nesouhlasí je, že jsou fantacici a sekta. Každopádně mám pocit, že se to tu přehouplo do nějaké osobní zášti a byl bych rád, abyste v tomhle směru nepokračovali. Předem velké díky za všechny čtenáře.

„Sněte jako byste měli žít navěky. Žijte jako byste měli zemřít dnes.“ – James Dean
praporčík lamicz
lamicz - pá 9. srpna 2019 - 12:38
Tento komentář byl nahlášen jako nevhodný.
praporčík lamicz
lamicz - pá 9. srpna 2019 - 12:43

@omi: Ale já jsem čekal nějaký názor a agumenty, ale dozvěděl jsem se pouze, že se to snažím všem znechutit... jediný názor a argument napsal pcermis, toho si vážím. Zkrátka je vidět, že jakákoliv debata zde nemá smysl pokud není pouze sluníčková, ale k čemu to pak je??? A sry, tohle ma podle mého znaky sekty.

admirál pcermis
pcermis - pá 9. srpna 2019 - 12:47

Lamicz: ty mě docela bavíš. Píšeš tady o toleranci, sektě, diskuzi, názorech. Ale sám všechno toto popíráš. :) Nepřijde mi, že by tě zde někdo napadal nebo hájil jen jeden názor. Pouze říká jak to vidí on a proč si myslí, že to co říkáš si on nemyslí a proč si to nemyslí. Popravdě mi přijde, že jediný kdo tady má jeden jediný názor který se musí brát za svatý seš ty. :-P Pokud sem si to ale špatně pobral a pochopil tak sorry jako. :-D O toho diskuze přeci jsou konfrontovat proti sobě názory které spolu ne vždy souhlasí a umějí si vysvětlit proč. To je přece alfou a omegou každé zdravé diskuze. A hlavně nikdo nikoho neviní z toho, že má ten či onen názor, či to že se mu tento seriál libí nebo nelíbí, má toho herce rád nebo ne a hlavně nikdo ani nikoho nenutí zde být a tyto diskuze číst prostě buď chceš nebo ne. A tyhle osobní útoky jsou více než zbytečné. Kdo na akci jít chce tam půjde a kdo ne tak tam prostě nepůjde kdyť je to přeci tak strašně jednoduché. :-)

Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - pá 9. srpna 2019 - 12:55

pcermis: Byl jsem zvědavý, zda si něco podobného myslí i někdo jiný než já, takže je fajn vědět, že v tom není člověk sám :) Trefně a stručně jsi shrnul asi vše, co se mi tak v mysli honilo jako reakci na tu nebál bych se říci jedovatou slinu (vlastně jich bylo hned několik), kterou tady lamicz předvedl. Přijde mi to smutné i úsměvné zároveň, když tu někdo musí takhle zbytečně čeřit vody u jinak pohodové diskuze...

" The Universe Is Balanced On The Back Of A Giant Koala " - O'Connor
admirál pcermis
pcermis - pá 9. srpna 2019 - 12:55

Ač to možná tak nevypadá tak se vždy snažím vést konstruktivní a debatu která je otevřená argumentům proti strany ale napadat jednu či druhou stranu protože má jiný názor než ta druhá strana mi přijde naprosto zbytečné. Měli by jsme být rádi, že se někomu podařilo jednu z největších ikon celého ST universa dostat k nám a pak je na každému zda se akce chce nebo nechce účasnit to je přeci každého právo tak proč si to takhle zbytečně kazit. :-)

Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
admirál flotily omi
omi - pá 9. srpna 2019 - 12:58

lamicz: Upřímně jsem od tebe žádný argument nečetl. Rovnou jsi napsal, že jsou trekkies blbí, když půjdou na tuhle akci. Jestli bereš za argument, když o někom napíšeš, že nemá k něčemu vztah, že má vždycky pravdu nebo, že je v sektě, tak to bohužel nejsou argumenty, ale pouze tvůj názor.

„Sněte jako byste měli žít navěky. Žijte jako byste měli zemřít dnes.“ – James Dean
praporčík lamicz
lamicz - pá 9. srpna 2019 - 13:31

"Rovnou jsi napsal, že jsou trekkies blbí, když půjdou na tuhle akci." Aha, OK, no, stačilo, mějte se fajn ;)

praporčík Goodman
Goodman - ne 11. srpna 2019 - 10:56

Jakkob: jo, s Kate Mulgrew je to pravda. Bohužel.

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.
praporčík Goodman
Goodman - ne 11. srpna 2019 - 11:08

To Samuel_Thorne: je to trochu jinak než píšeš. Mulgrew nenamluvila pouze trailer, ale celý "dokument" (zcela úmyslně nejmenuji, protože nechci dělat reklamu takovému shitu), kde mj. vystupovala jako zastánce konspirační teorie a konfrontovala vědce tvrdící opak. Ačkoliv je hlavním tématem Slunce obíhající Zemi, tak rovněž je prezentován názor o placatosti Země (pravděpodobně tvůrci měli názor, že Slunce obíhající Zemi je málo přitažené za vlasy, tak to ještě okořenili). Mulgrew stejně jako tvůrce konspirace (režisér, scénárista a producent v jedné osobě - opět záměrně nejmenuji) po naprostém neúspěchu (tahle konspirace se prostě nechytla) svorně oznámili, že se jednalo o omyl. Žádnej omyl, prostě chtěli uvařit z vody další naprostý konspirační nesmysl a vyrejžovat prachy. Ono se to nezdá, ale konspirace docela sypou. Sice sprostě někoho očerníte (třeba údajné zapojení hasičů v konspiraci WTC - no prostě to se mi otevírá kudla v kapse, když někdo, kdo riskuje svůj život je pak nařčen z atentátu) nebo pomatete veřejnost (očkování vyvolávající autismus - odpor k očkování nabral až obludných rozměrů), ale co, hlavně když vydělám prachy. Takové jednání se mi notně příčí, protože je nečestné. Nevadí mi, když někdo dojí prachy za podpisy (je to oboustranný dobrovolný business), el tohle je opravdový hnus. Takže buď je Mulgrew vypočítavá potvora, která je schopna udělat pro zisk cokoliv, nebo úplná blbka která tomu nesmyslu opravdu věřila. Tak či onak u mě ztratila veškerou úctu.

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.
praporčík Goodman
Goodman - ne 11. srpna 2019 - 11:34

to lamicz: já ti rozumím. Prostě ti nejde na rozum, jak někdo může zaplatit takovou cifru za podpis a fotku nějaký "obtloustýho důchodce". Já jsem taky nikdy neviděl v hercích hrdiny, protože to je všechno jenom fikce ve studiu. Mě osobně vadí, že skutečným hrdinům se nedostává ani promile pozornosti a ohodnocení, co hercům. Pak nastává taková tragikomická situace, kdy nějaký skutečný hrdina udělá něco opravdu velkolepého (třeba riskuje svůj život pro záchranu něčího jiného). Kromě nejbližšího okolí, ale toho člověka nikdo nezná. Od starosty dostane metál a náramkové hodinky. Pak za x let se s jeho příběhem náhodou seznámí nějaký scénárista. Nechá se "inspirovat" a natočí trhák. Někdo v tom trháku musí hrát hlavní roli, třeba úplnej zbabělec, kterej by pro nikoho nikdy nehnul ani prstem. A hádej dvakrát, kdo je po premiéře hrdina, a kdo je oslavován jako hrdina. Zatímco našeho imaginárního herce zná celý svět, tak po našem skutečném hrdinovi neštěkne ani pes. A co třeba takový fotbalista? Hrdina jako řemen. Umí sice kopat jenom do mičudy a jezdit ve Ferrari, v hlavě jinak prázdno, ale je to národní hrdina!!!! A takhle bych mohl pokračovat do večera. Prostě Svět není fér. Přesto bych nesnižoval úroveň trekkies. Vesměs se nejedná o fanatiky (byť jich po Světě pobíhá určitě dost), ale jsou to prostě fanoušci. Rádi se nechávají unést fantazií, do jiného světa, kde mohou zprostředkovaně "prožít" nějaké dobrodružství. A za ten požitek jsou ochotni dobře zaplatit. Každý má pro něco slabost. Já jsem si třeba finančně pustil žilou jen pro to, abych se mohl osobně podívat do raketoplánu. Pro spoustu lidí by byl takový výlet úplně šílený. Pro mě to byl splněný sen, v tu chvíli jsem byl "astronautem ve vesmíru".

Plně ti rozumím a chápu tě, ale zkus taky pochopit i ty druhé. Krom toho, diskuze je střetem názorů, sekta je pouze jeden názor a dogma (něco jako náboženství, kde je zpochybnění hrdelním rouháním). Jelikož ty tu představuješ (a svobodně prezentuješ) opačný názor, tak sekta tenhle web už z principu není.

Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for.
viceadmirál Jana Dvořáčková
Jana Dvořáčková - ne 11. srpna 2019 - 11:43

Hele, hádka. A ani se jí neúčastním :). Ne, pardon. Já na akci nepojedu. Kirk mi neva, nevadil by mi ani ten zmiňovaný postoj. Netušila jsem, že "to tak má." Bylo by mi to jedno. Je to práce, brala bych to tak. Třeba Keeting se také docela "vybarvil," ale takové chování je prostě asi v povaze. Nebo ani to ne. Reagoval na situaci, kterou pro něj vytvořila jeho práce. Uvědomovat si, že herec je asi to nejnevděčnější povolání, které s sebou nese pro fanoušky mnohdy nepochopitelné souvislosti. Být sebou a být postavou, kvůli které se shromáždí hromada lidí. Není tam rovnítko.

Dokonce i cena pod litr jenom za účast je parádní, ale já nepojedu, protože bych za tu cenu seděla někde uprostřed sálu a viděla bych houby, protože prostě vidím houby. A nechce se mi platit víc a sedět vpředu jen proto, abych na něj viděla. Přijde mi ponižující platit za to, že jsem slabozraká. Navíc necítím ani žádnou hořkost, abyste mě blbě nepochopili, jet nechci. Naposledy jsem viděla Kate. Byla tu dál spousta dalších herců, na které jsem nejela z vlastní vůle. Dokonce rozumím i tomu systému. Proč by měli být znevýhodněni ti, kdo se přihlásí dřív, to chápu. Tři a půl za předek bych nedala, je mi líto těch peněz. Ani bych je nepřijala. Prostě další pohled na věc.

Vlastně ani netuším, na Kate to nešlo, jestli existují na takové akce třeba sedačky pro postižené? Jenom je mít k dispozici a vyprodat jako poslední. Nezjišťovala jsem to, jet vážně nechci. A tohle mě napadlo teď. Nepamatuji si, že bych, až na miniaturní výjimky, na akcích viděla třeba lidi o berlích (na vozíku podle přístupnosti budovy, to je mi jasné), nebo jiné.

Když se díváš na hvězdy, nestůj uprostřed silnice...
komodor Praotec trekkie
Praotec trekkie - po 12. srpna 2019 - 08:52

Já taky vidím hodně špatně, ale nepřijde mi tak "proti srsti" aspoň částečně připlatit, abych viděl o něco líp - není to ideální a úplně vepředu taky nebudu, ale vybrané řešení (čtvrtá řada) by mi stačit mohlo. Musím brát situaci, jaká prostě je, speciální místa pro hůř vidící se zřizují asi jen těžko a jak Jana píše, místa pro postižené (na vozíku atd.) jsou zřejmě jen výjimečně, pokud vůbec.

kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - čt 15. srpna 2019 - 12:41

Praotec: S tím jak Shatner podle toho co všichni říkají srší energií (i na jeho relativně vysoký věk) ho jistě bude tak či tak plný sál, takže se myslím ty ani nikdo jiný vzaději nemusí tolik obávat :)

" The Universe Is Balanced On The Back Of A Giant Koala " - O'Connor
viceadmirál Jana Dvořáčková
Jana Dvořáčková - čt 15. srpna 2019 - 15:47

Jakkob: Rozptýlí se po nepovedeném transportu :). Pak ho bude plný sál :).

Když se díváš na hvězdy, nestůj uprostřed silnice...

Komentáře mohou přidávat pouze přihlášení čtenáři.

Star Trek and all related properties are Registered Trademarks of Paramount Pictures, registered by United States Patent and Trademark Office. All rights reserved. THESE PAGES ARE NOT OFFICIAL!

Internetový portál Trekkies.cz je vytvářen a spravován klubem a dalšími redaktory. Je postaven na základech redakčního systému phpRS.

© 2005, Trekkies: TNG