Toto je archiv českého Star Trek portálu Trekkies.cz, který není od ledna 2021 aktualizován a je přístupný pouze ke čtení. Pokračujte prosím na novou verzi webu Trekkies.cz.

Nový seriál ponese název Star Trek: Discovery [VIDEO]

ne 24. července 2016      autor: Slávek      přečteno: 3858x      komentáře: 34

Vložit nový komentář

kapitán flotily Eodeon
Eodeon - ne 24. července 2016 - 08:38

Vzhled lodi mě opravdu překvapil a nejsem si stále jistý, co si o něm myslet. Z některých úhlů vypadá velmi zajímavě, z jiných už méně. A hlavně mi moc nezapadá do vývojové linie lodí Federace, zvlášť s přihlédnutím k registračnímu číslu. Skutečně to vypadá, že se tvůrci inspirovali koncepty k Planetě Titánů, zároveň tam spatřuji jistou podobnost s lodí USS Helena z fan seriálů Hidden Frontier a Helena Chronicles. Každopádně za návrat do Prime Timeline, respektive za jeho oficiální potvrzení, jsem rád.

“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
admirál pcermis
pcermis - ne 24. července 2016 - 09:35
Mě se loď líbí je to něco mezi Enterprise a D7.☺️ a to že to nebude J.J. Jedině dobře.
Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
nadporučík Gottfried
Gottfried - ne 24. července 2016 - 12:46

Nemůžu si pomoct, ale ta loď je prostě hnusná... a i to počítačové provedení není zrovna nejúchvatnější. Třeba i v Axanaru, tam se mi taky nelíbí vzhled lodi. Představoval bych si něco úplně jiného. [link] sice se jedná o plovoucí loď, ale podobný design hvězdné lodě by se mi moc líbil... škoda.

„Všechny zdi, o které se rozbíjím, jsou v mé hlavě.“ - John Lennon
nadporučík Gottfried
Gottfried - ne 24. července 2016 - 12:48

Nebo třeba J.J.'s Ent je podle mě krásná a to jsem zastánce toho že J.J. ST není ST. :)

„Všechny zdi, o které se rozbíjím, jsou v mé hlavě.“ - John Lennon
kadet Pavel Prazak
Pavel Prazak - ne 24. července 2016 - 13:15

Mně to tím stylem a tím registračním číslem, přijde, že se bude jednat o návaznost za předčasně ukončený ST:Enterprise, krátce po založení spojené federace planet

kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - ne 24. července 2016 - 13:30

Když jsem včera pozdě v noci viděl první fotku (blízký záběr na talířovou sekci), tak mi tam takové to "vroubkování" připomnělo USS Franklin z Beyond. Když jsem viděl to video, tak jsem v tom viděl klon federační lodě a klingonské "Dé" sedmičky. Každopádně je fakt, že ten koncept odpovídá těm původním návrhům, které jsou zmiňovány v tom článku, takže i když nemohu říci, že mě ten vzhled zrovna nějak nadchl, jsem na druhou stranu rád, že autoři sáhli po starších, zvažovaných concept artech ;)

" The Universe Is Balanced On The Back Of A Giant Koala " - O'Connor
praporčík Polux
Polux - ne 24. července 2016 - 14:25

Plusové body za prime timeline a podtitul (pěkný odkaz na 2001 a jako v ENT na space shuttly), design nové lodě nezapře 70's look, ale zatím - dokud se zřetelně neukáže ze všech úhlů - těžko hodnotit. Registrační číslo a zasazení do prime timeline napovídá umístnění děje před TOS, což je pro mně trochu škoda. Doufal jsem, že se posuneme do 25. století. Takto budou tvůrci opět (jako v ENT) svázáni tím, co vyprávět a ukázat, nebo naopak tím, co odvypráví a ukážou, naruší kontinuitu timeline.

Star Trek - The future already today©
bez hodnosti Aaron_Hill
Aaron_Hill - ne 24. července 2016 - 15:25

Pardon, to má jít o oficiální seriál s licencí? Technická kvalita traileru je přímo otřesná. Tipoval bych to na fan-projekt a to ještě tak dekádu starý.

kadet Pozemstan
Pozemstan - ne 24. července 2016 - 15:45

Ano, při pohledu na loď mě také napadla spojitost s klingony, které mi trochu připomněla i hudba. Vzpomněl jsem si na scénu z TOSky, kde zazní: "Romulané teď používají klingonské lodě". Z Discovery mám pocit, že "Hvězdná flotila teď používá klingonské motory"... ;-) I ta "bojová" hudba zněla trochu klingonsky. Ale onen nezvyklý design mě nijak neuráží. Uvidíme, zařazení do primární časové linie je pro mě milým překvapením.

admirál flotily Iconer
Iconer - ne 24. července 2016 - 16:46

Co ještě řekl Bryan Fuller o ST Discovery - 3 videa - anglicky: [link] [link] [link]

„Co po nás zůstane není tak důležité jako to, jak jsme žili.“ (Jean-Luc Picard)
kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - ne 24. července 2016 - 18:22

Rozdil mezi dokonalou a nedokonalou CGI dělá práce na množství detailů, které zaberou klidně 90% času grafika, takže pokud to není záměr (což by vzhledem k době těsně před TOS a možné snaze přiblížit se TOS mohl být, ale nepředpokládám to vzhledem k logu ala Abrams), nedělal bych předčasné závěry. Osobně se mi ten design lodi líbí, jen mi vadí, že je žlutohnědá a ne šedá tak, jak v těch původních návrzích ze 70.let. To, že kopírují něco, co už kdysi někdo vymyslel sice ukazuje na nedostatek tvůrčích schopností, ale totéž sme si prošli při kopii třidy Akiry u seriálu ENT a nakonec msi troufnu říct, že máme všichni ENT rádi. Z hlediska konstrukce vesmírných lodí mi tvar Discovery přijde jako jeden z nejlepších i když není tak krásnej, jako jiné lodě, tak ve vesmíru by se na vzhled lodě přeci nehraje a naopak toto beru jako chybu Abrams treku, kde se mi líbí všechny lodě KROMĚ té hlavní, kdy jeho Enterprise má vzhledem jako by ji dělal někdo na práškách.

Jinak osobně bych uvítal seriál z 29. stol. z období lodě Relativity (jak byla ukázána ve VOY) a nebo seriál o časové studené válce s rozuzlením ala příběh (dle mého zatím nejlepšího fanouškovského projektu) Star Trek Horizon [link] a nebo alespoň pokračování seriálu ENT jen s mírně obměněnou posádkou a lodí vylepšenou o spodní trup [link]

Podoba lodi a časové zařazení před TOS, ale po seriálu ENT a tedy děj v Prime Timeline mi přijde logické, protože umožňuje kooperovat i s Kelvintimeline stejně, jako v případě ENT. Pokud je v plánované ST14 už potvrzen opět Chris Hemsworth (George Kirk, který s největší pravděpodobností v ST2009 zemřel), nabízí se v rámci předpokládaného flashbacku jakási kooperace s novým seriálem, protože působení George Kirka a lodi Discovery si budou časově blízké.

kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - ne 24. července 2016 - 19:26

Gottfried: tebou oceňovaný design [link] mi ze všeho nejvíc připomíná design swarm ship z nového filmu STB [link]

admirál flotily sarao
sarao - ne 24. července 2016 - 21:05

Loď podobného designu (původní model pro Planet of Titans) kotvila ve vesmírném doku v ST III, určitá kontinuity na primární vesmír tu je, a to se mi líbí.

admirál Fanda
Fanda - ne 24. července 2016 - 21:17

Loď se mi líbí, působí na mě takovým bojovnějším a dravějším dojmem. Není to Enterprise... ale to Voyager taky nebyl a jak jsem si ho zamiloval.:-) A už se moc těším, až dojde k oddělení talířové sekce a zbude jen ta část s gondolami, to bude teprve "dravec".:-)

Pokud jsme ve vesmíru sami, je to strašné mrhání místem.
kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - ne 24. července 2016 - 22:44

sarao: To jsem si musel najít, a ano, něco podobného tam asi fakt kotví, i když je z celé té lodi vidět vlastně jen kousek trupu a jedna warpová gondola (v jiném záběru tam snad ani nebyla), takže jop, asi něco takového opravdu existovalo už i v regulérním kánonu :)

" The Universe Is Balanced On The Back Of A Giant Koala " - O'Connor
admirál flotily sarao
sarao - ne 24. července 2016 - 23:33

Jakkob Killer: Opravcdu existuje, ještě by měla být použita na vrakovišti na Qualor II.

kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - ne 24. července 2016 - 23:55

sarao: Snad to vlevo nahoře.. ?

- [link]

" The Universe Is Balanced On The Back Of A Giant Koala " - O'Connor
kapitán flotily Eodeon
Eodeon - po 25. července 2016 - 00:27

Jakkob: Ne, to je třída Freedom z trosek po bitvě o Wolf 359. Sarao spíš myslel to, co je dole na druhém obrázku pod tímto odkazem: [link]

“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
admirál flotily sarao
sarao - po 25. července 2016 - 00:57

Eodeon: To je přesně co jsem myslel, dík za odkaz

kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - po 25. července 2016 - 02:03

Eodeon, sarao: OK, díky, je to fakt ona. Více méně.. :)

" The Universe Is Balanced On The Back Of A Giant Koala " - O'Connor
podporučík surel
surel - po 25. července 2016 - 08:30

No já osobně musím říct, že "nový" model se mi tedy vůbec nelíbí. Chápu, že vymluvit se dá na cokoliv, ale kvality takřka jakýchkoliv ostatních již ukázaných modelů lodí se to vůbec ani nepřibližuje. A to ještě pomíjím, že celý klip je jak z odfláklejší počítačové hry. :(

praporčík Korax
Korax - po 25. července 2016 - 09:24

Jako obvykle souhlasím s SS Enterprise.

Jak už tady někdo napsal, mějte na paměti, že jde o teaser, tedy něco ještě víc vzdáleného finálnímu výtvoru než trailer, který, jak víme, může působit zavádějícím dojmem (nemluvím jen o traileru na Beyond, podívejte se třeba jak vypadaly staré teasery na DS9). Na Comiconu se několikrát zdůrazňovalo, že CGI je rozpracované a nedokončené, což dá rozum, proto vypadá jako z poloviny devsdesátých let. Stejně tak je těžké něco usuzovat ze způsobu nasvícení, z hudby a nejspíš i loď sama bude ve výsledku vypadat o fous jinak - sem tam se něco přidá, sem tam se něco pozmění. Jde jen o teaser, který, jak název napovídá, nás má navnadit abychom byli zvědaví a má podnítit všemožné diskuse. A to se mu daří.

Čistě subjektivně - taky nejsem z designu Discovery urvaný, ale na druhou stranu, dovedu si představit, že bude vypadat dobře a že si na ni zvyknem podobně, jako jsme si zvykli na Defiant. Jsem zvědavý, s čím se v lednu vytasí.

podporučík surel
surel - po 25. července 2016 - 09:26

Korax: Opravdu doufám, že máš pravdu. Zrovna na Defiant jsem si ani zvykat nepotřeboval. :) Ale tohle by mi tedy dalo fušku. Ale stejně jako ty věřím, že se to ještě změní.

podporučík Soong
Soong - po 25. července 2016 - 10:20

Tak me tak napadlo, ze to, ze Paramont napadl Anaxar bylo proto, ze tento serial by mohl byt ze stejneho obdobi a proto jim byl trnem v oku. Proste nechtel, aby tu byli dva ruzne projekty ze stejneho obdobi, a hlavne ten neoficialni mel byt vydane driv. Co si o tom myslite?

kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - po 25. července 2016 - 10:33
Ano a navic jaka by to byla ostuda kdyby se ukazalo ze Axanar je ve vsech ohledech lepsi... No ja si spis myslim ze Axanar byl dokonce jednim z duvodu proc se rozhodli pro tento casovy ramec, protoze vzbudil u fanousku skutecny zajem. Teoreticky je tu jeste moznost ze se s Axanarem dohodnou a nejak ho do serialu po uprave zaintegruji, no tak jednoduse ro asi nechodi.
kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - po 25. července 2016 - 10:36
A taky je paradox, ze ty stare graficke navrhy, ktere mely byt pouzity pro obdobi po TOSce, ted jsou pouzity pred TOSkou:)
komodor Praotec trekkie
Praotec trekkie - po 25. července 2016 - 11:24

Časovou studenou válku zatím řeší hra Star Trek Online, která je v současné době víceméně považována za "soft canon", tedy přinejmenším není v rozporu se seriálem. Pokud to budou chtít majitelé liocencí tak zachovat, (ale jistě to nevíme), tak nejspíš toho v seriálu moc o časové válce nebude.

kapitán flotily Eodeon
Eodeon - po 25. července 2016 - 11:26

Soong: To je velmi pravděpodobná hypotéza. Také věřím, že je to jeden z důvodů, proč se pokusili Axanar zarazit. Už tehdy jsem psal, že je to příliš podezřelá náhoda, že žaloba proti Axanaru přišla krátce po oznámení výroby nového seriálu. Tohle je další důvod domnívat se, že v tom je přímá souvislost.

SSE: Spíše si myslím, že zjevný důvod časově zasadit seriál do post-ENT a pre-TOS období, je spíše ten, že tím pádem se bude nový seriál vztahovat jak k původní časové linii, tak k té nové Abramsově, a žádný fanoušek tak co se kontinuity týče nepřijde zkrátka. S fanfilmy to podle mě nesouvisí. Osobně bych ale také raději post-Nemesis éru, nejlépe nějaké 25. či 26. století.

“Time is the school in which we learn, Time is the fire in which we burn." - Delmore Schwartz
admirál pcermis
pcermis - po 25. července 2016 - 21:10
Dneska vám tezko bude dělat seriál o budoucnosti. V době kdy je móda prequelu a retra těžko někdo bude točit o budoucnosti.
Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
kapitán flotily Jakkob Killer
Jakkob Killer - po 25. července 2016 - 23:18

Eodeon: V tomhle ohledu si tedy zahraj kampaň za Federaci ve Star Trek Online, která Ti v tomto ohledu max. vyjde vstříc ;) Navíc je tam x a y odkazů na x a y událostí zmiňovaných v celé éře Star Treku, od TOSky po VOY. Podle mě si s tím autoři vyhráli velice dobře a i když MMORPG hra samozřejmě příběh neodvypráví tak hezky a dobře, jako jiný herní žánr (např. regulérní RPG), tak si myslím že na poměry právě MMORPG žánru to je pojato hezky.. ;)

" The Universe Is Balanced On The Back Of A Giant Koala " - O'Connor
nadporučík Q-Ball
Q-Ball - po 25. července 2016 - 23:26

Ja som si stale hovoril, ze ako dobre, ze tie McQuarrieho navrhy nepresli :D a teraz to dostaneme do serialu. Som ale fakt zvedavy kam to bude zasadene. Discovery ma podla mna deflektor a warp gondoly, ktore az na bussardove kolektory vyzeraju modernejsie ako z TOSky. Ale to registracne cislo je dost nizke.

kadet s.s.enterprise
s.s.enterprise - po 25. července 2016 - 23:43
pcermis: Dnes je v módě sci-fi a to jak filmy tak seriály jako Killjoys, Dark Matter nebo Falling Skies... Problem je spis v tom ze pokracovat v Prime timeline je nevhodne nejen kvuli spatne az nemozne provazanosti s Kelvin timeline, ale take proto, ze serial z daleke budoucnosti by byl prilis odtrzen od soucasne reality a zaroven vzhledem k eychlemu rozvoji technologii by vyjevene udalosti a pojeti sveta nemuselo byt moc duveryhodne.
admirál pcermis
pcermis - út 26. července 2016 - 07:13
To je také možnost ale to že je v módě retro zde také hraje jistou roli ☺️ ale každopádně se na Discovery těším víc jak na ST 3 a 4 dohromady.
Jen dvě věci jsou nekonečné – vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.
bez hodnosti Aaron_Hill
Aaron_Hill - út 2. srpna 2016 - 11:33

Kvalita a technické provedení tohoto traileru mi prostě nedá spát. Abych se trochu zorientoval v tématu, shlédl jsem několik ukázek z fan trek filmů z posledních let a rovněž ukázky z posledních licencovaných seriálů. Musím říct, že oproti fanouškovské tvorbě je toto video naprostá diletantská [odstraněno redakcí], která vůbec nevěstí nic dobrého. Technická úroveň je (a to opravdu jen možná) na úrovni první série ST: Enterprise. Pokud se takto zachází s oficiální licencí Star Treku, tak mě žádný budoucí seriál nezajímá. Ano, chápu, že jde jen o první střípek. Tím spíš si ale měli dát tvůrci pozor a nesvěřit něco tak důležitého někomu, kdo není schopný odvést ani srovnatelnou práci s fanoušky, kteří odvádějí mnohem lepší výsledky a zadarmo. První dojem je jen jeden a stane se jen jednou. A tohle zkrátka nekriticky posuzovat nelze. Za mě obrovské mínus.

Komentáře mohou přidávat pouze přihlášení čtenáři.

Star Trek and all related properties are Registered Trademarks of Paramount Pictures, registered by United States Patent and Trademark Office. All rights reserved. THESE PAGES ARE NOT OFFICIAL!

Internetový portál Trekkies.cz je vytvářen a spravován klubem a dalšími redaktory. Je postaven na základech redakčního systému phpRS.

© 2005, Trekkies: TNG